我的資料
訪客留言
想哭了..!!
好辛苦丫..
又感冒..又口龍疼..
琴晚仲漏夜去睇醫生..
到左今朝先好翻小小..
本來醫生叫唔好翻架..
但係就來考試..唔翻一日學小好多野的..
而且又有d掛住佢..
所以米翻囉..
今日你地都見我有幾聲咳架啦..
唉..病好辛苦丫..好想喊../.\
身邊一個人都冇..
我真的想哭..!!!!
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 47 | »