我的資料
訪客留言
冇用...!!!~
今日英文又小測..音樂又考試,,
唸起都想喊-,-"""
英文小測我覺得勁難==""
係屎定....
音樂仲想喊..
音名都唔記得曬..
唉..成日都考試..又冇的大機..
勁無奈囉..
阿媽又收左我上網器..
._.<--我個心情
一片空白
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 47 | »