我的資料
訪客留言
陰公,,%@
今日8點幾俾人趕起身....................
飲茶=.="
飲完茶又吾俾人翻屋企打機..
要去彩紅..
不過我勸店阿媽俾我翻屋企..
我話我翻屋企搵書..阿媽先肯俾我翻屋企..
識我ge人都知我都吾會咁乖仔架啦=.="
翻到屋企就係度煲碟...煲...煲..煲..煲到成6點幾..
睇左成十幾集....
唉...我一日就咁過...真係無聊到極=.="
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »