我的資料
訪客留言
開心同吾開心我都分吾清.
今日訓到成11點幾先起身...
發左個夢..我發到我同佢係度.......吾講你地知..^^
今日上體育堂..幾好玩架..玩排球..
其實我都係吾鍾意排球..我覺得排球好似係女仔玩ge活動..
so吾係幾鍾意囉..
今次默書好差丫..唉..死溫懶溫都係咁..
好彩合格姐..吾係我跳樓都有知..
吾知佢幾多分咧...實又高過我-.-"
唉.............
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »