我的資料
訪客留言
點算好..><
死啦..後日就係佢生日啦..
都吾知送咩好=.="
送花..?又好似夸張左d..
送阿pooh..?又吾知點帶翻學校..
煩緊=.="
有冇人幫下我..
真係誰愛我這種孤兒仔/.\"
陰公豬,.,,
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »