| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
班會......  |
|
今日臨放學開咗個班會
決定咗好多野....
我都有份為1E型班出1分力架
我地有似下GE職務:
主席----------X1
副主席--------X1
文書-----------X2
財政-----------X2
美術-----------4X10
康樂-----------X3
總務-----------X2
快D估下啦!!
提示:
1)都OK重要
2)管理GE野係好好好重要
相信你地都會估到啦!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
答案係......
財政
不過每人比咗8蚊
合共320蚊
唔知點用呢?

金日交通告先至知道正副班主任GE真面目
正班主任∼∼∼
好鬼死惡
下下都要問點解:
1)點解冇BRING?
2)點解唔出聲?
3)點解。。。。。。。(下刪1億字)
我好想問下佢:點解你咁多點解??
副班主任勁勁勁勁好人
我都冇見過佢罵我地
只係會好細聲咁問我地
起碼冇咁hurt
個正ge班主任
一係就叫我地自己諗辦法
一係就叫我地抄1張出黎
一d意見都唔比我地
我地D F。1學生黎架咋
我地怕怕
|
| 發表時間:2008-09-02 03:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comMent=) 嘩!勁喎,,做財政.... 我地未有班會xdd 你個正班主任真係咁賤? 有機會真係要見識見識^田^
|
|
|