kttt
暱稱: ''♥TunG
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
sing con. final
清明上河圖!!
開學喇@2010
2010-07-30
成績表@F.2
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (115)
冇特別 (17)
family (2)
happy (15)
school (23)
心情 (2)
去旅行 (9)
行街街 (1)
朋友 (4)
傷心 (9)
節日 (2)
未分類 (31)
2008 年 9 月 2 日  星期二  


班會...... 愉快  

 今日臨放學開咗個班會

決定咗好多野....

我都有份為1E型班出1分力架

我地有似下GE職務:

主席----------X1

副主席--------X1

文書-----------X2

財政-----------X2

美術-----------4X10

康樂-----------X3

總務-----------X2

快D估下啦!!

提示:

1)都OK重要

2)管理GE野係好好好重要

相信你地都會估到啦!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

答案係......

財政

不過每人比咗8蚊

合共320蚊

唔知點用呢?

金日交通告先至知道正副班主任GE真面目

正班主任∼∼∼

好鬼死惡

下下都要問點解:

1)點解冇BRING?

2)點解唔出聲?

3)點解。。。。。。。(下刪1億字)

我好想問下佢:點解你咁多點解??

副班主任勁勁勁勁好人

我都冇見過佢罵我地

只係會好細聲咁問我地

起碼冇咁hurt

個正ge班主任

一係就叫我地自己諗辦法

一係就叫我地抄1張出黎

一d意見都唔比我地

我地D F。1學生黎架咋

我地怕怕

  

發表時間:2008-09-02 03:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kttt 的日誌)


kate20chan 於 2008-09-02 06:58 PM 發表:
c0mmenT :]
同意kat講ge野!呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Katherine_43 於 2008-09-02 06:44 PM 發表:
屎咩咁煩姐...咩左佢算啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c0663011 於 2008-09-02 04:18 PM 發表:
comMent=)
嘩!勁喎,,做財政....
我地未有班會xdd
你個正班主任真係咁賤?
有機會真係要見識見識^田^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lin119988 於 2008-09-02 03:29 PM 發表:
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 635
今日人氣: 1
累積人氣: 3684