| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010-07-30  |
|
暑假,過咗一半喇
功課,數學同英文都做曬喇
中文,仲有少少論語同兩個閱讀報告(射雕英雄傳&"仲未諗到")
希望可以盡快似哂啦
喱個暑假,應該都唔會去旅行喇
一來,阿哥會考放榜
二來,阿爸冇假放
真係好想去北海道呀
唔知佢地幾時同我去呢?
|
| 發表時間:2010-07-30 09:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
其實好慢,
一個閱讀報告要1000字
但我1個字都未寫呀! Posted at 2010-07-31 04:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係棒嘅,我就唔駛睇書睇得咁慢啦!!
我連<射雕英雄傳>都未睇完呀! Posted at 2010-07-31 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
射雕英雄傳..想當年我係問你借返來睇,嘻嘻; 做得咁快架, 分班未牙?
|
網主回覆
我係9月1日番學先知自己係咩班架
我都想快D知! Posted at 2010-07-31 04:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|