kttt
暱稱: ''♥TunG
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
sing con. final
清明上河圖!!
開學喇@2010
2010-07-30
成績表@F.2
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章分類
全部 (115)
冇特別 (17)
family (2)
happy (15)
school (23)
心情 (2)
去旅行 (9)
行街街 (1)
朋友 (4)
傷心 (9)
節日 (2)
未分類 (31)
2010 年 7 月 30 日  星期五  


2010-07-30 愉快  

暑假,過咗一半喇

功課,數學同英文都做曬喇

中文,仲有少少論語同兩個閱讀報告(射雕英雄傳&"仲未諗到")

希望可以盡快似哂啦

喱個暑假,應該都唔會去旅行喇

一來,阿哥會考放榜

二來,阿爸冇假放

真係好想去北海道呀

唔知佢地幾時同我去呢?

發表時間:2010-07-30 09:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 kttt 的日誌)


loving12345 於 2010-07-30 11:05 PM 發表:
咁快= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實好慢,
一個閱讀報告要1000字
但我1個字都未寫呀!
Posted at 2010-07-31 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Katherine_43 於 2010-07-30 09:37 PM 發表:
你真棒.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係棒嘅,我就唔駛睇書睇得咁慢啦!!
我連<射雕英雄傳>都未睇完呀!
Posted at 2010-07-31 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c0663011 於 2010-07-30 09:35 PM 發表:
射雕英雄傳..想當年我係問你借返來睇,嘻嘻;
做得咁快架,
分班未牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係9月1日番學先知自己係咩班架
我都想快D知!
Posted at 2010-07-31 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 635
今日人氣: 17
累積人氣: 3639