| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-30  |
|
hi,又係我呀
唉!好想打blog,但係又唔知打咩好
之前病咗,病到死死下
依家都好番好多
好快就去旅行,有d期待
又係4:xx起身呀
想死呀,次次都係咁
講真,個到冇咩好買
所以唔好期待我一定會買手信比你地
就算真係買,都未必好啱你地
或者我唔買呢!到時先算啦
仲有,ocean park d 相仲未post
因為我個日冇帶相機
得我呀哥有帶
所以我要等佢整好曬d相比我先post得
但係佢都未比我
仲之,如果我有,我就會post架喇
慢慢等啦
好希望住蒙古包個日好好天
因為我可以訓系草地數星星
映多d相比你地睇
唉~d功課仲未做完
中文仲有6篇文&1個閱讀報告
英文暑假作業仲有一半&2個book report
數學仲有好多
真係要快d做呀
好!做功課喇
byebye
|
| 發表時間:2009-07-30 04:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|