| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| A GOOD DAY |
分類: 未分類 |
PE : 考試、踢到三下毽
PE : 打排球、籃球
IS : 悶
IS : 照樣悶
E : 默書,錯左一個
M : 原全唔明
Lunch : 玩數字球,好玩
C : 講埋D無聊野
C : 傾個解難活動,好難
放學去打波
點知鳳琴同賽馬會冇場
得大橋街市有場
於是飛的去
其實呢次係我同羅0幫陳駿車練波
但係佢打下打下仲勁過我地- -...
返屋企開電腦
上網 好悶
於是同某位小妹妹玩巴士阿叔
我好鐘意巴士阿叔
果位小妹妹話要玩CAM
咪同佢玩囉
不過大家都冇MIC
好冇引,得個樣睇
佢間房好暗
開左燈=冇開燈
唯有用打字傳遞訊息
玩左唔知幾耐
係咁睇巴士阿叔D片
好好睇
好好笑
大家自行判斷果位小妹妹係邊個啦
佢個樣低X左好多@@
GOOD DAY
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 58 | »
|