MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

我個名叫粉筆哥 認住我la
kui199546
暱稱: 粉筆仔!.!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左玩龍((舟)) 好正
調左位lo 正
今日冇番到學@@
今日好小人番啊!
好多人病啊@@
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 888
2009 年 7 月 31 日  星期五   驟雨


番泥loooooooo 開心 分類: 未分類

去完camp la  成個人散曬 寅在太多野講la 想打都打唔曬@@
琴日去到3點到出發  跟住就嘟嘟嘟嘟嘟 到左夜晚la 我地就bbq la  d細佬有野做 我地就起爐.@@ 
起完就更係食架la 食完之後就更係汁垃圾架la d鈿佬1路汁1路嘈 煩死.
晚夜玩左好多野.... 唔想打.... 玩到好好好好鬼死白痴 玩到想死.唉.乜都玩得出@@
跟住成晚就冇訓過 5點到就做晨操 哈....
跟住番番去訓 訓左陣食早餐@@ 好嘟難食啊頂. 
跟住就玩下呢樣 玩下個樣咁 就食午餐la d野食都ok既 跟住唔記得左玩乜....就番左堅企
總結泥講個camp都幾好玩既... 
番到青衣 唔記得左自己冇鎖匙.....屋企又冇人喎....係公園坐左好耐下 番到屋企即卡沖涼
嘍住又去游水 好嘟累.....夜晚12點幾就訓la @@

 



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


游水 食飯 行街 做齊曬 哈 滿足 分類: 未分類

琴日訓得唔係咁好 4點幾就起左身 起身唔想打機就睇左陣 (柯南)  幾好睇下 有成500幾集@@ 睇得個20幾集  慢慢睇 
睇到8點幾 家姐要用電腦 比左佢用 跟住我就番去訓覺 訓啊訓 訓啊訓  訓都唔知醒 本來1點鐘要去到泳池既 點知......
我成12點幾先起身 拿拿林走去換3 汁野  約左杰係青衣地鐵站等   我地就飛去泳池 我地去到見到叉燒,on9丸同佢地個fd 跟住就 去搵班女
去到冇乜野... 都係因為大子樂冇泥la ^^   去到都係走泥走去 行泥行去 周圍走 周圍行  @@   過左好耐下 叉燒比人地強暴又強暴 分屍再分屍 哈.  傷者 有打鬥過既痕(積)  初步估計係比野獸襲擊 @@  真慘.....
攪到叉燒佢地提早離場.... 跟住我,杰同班女仔 浸多陣水就走la  跟住去左葵芳食野 食完野啊斯同小草走先 得番我,杰同佢(唔知邊個呢) 諗住一齊去睇戲la 點知佢唔睇.... 得番我同啊杰睇 買完(飛)之後
仲有成粒鐘 先睇 就行左陣街 好開心 超開心 爆開心 行到咁上下 佢就去搭車 我同杰就去睇戲 未入場  啊杰就係咁話:我就係混血王子 真係頂....  我一路睇 佢就一路講 哈哈 好攪笑
到左最重要既時刻 等咁耐都係等呢句 哈 石內卜終於講la:我就係混血王子 哈  跟住就好快做完   一走個陣就見到有車搭 好好運唷!!   好快就番到屋企 跟住食野 仲未沖涼tim@@
我去日要去camp la  好緊張啊!!  不過得個2日1夜..   好快.... 講住咁多先



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


剪頭髮啊...... @@ 愉快 分類: 未分類

今日本來諗住係屋企休息下既 點知要去剪頭髮@@  慘(係陪fd去 哈) 佢剪個陣等左勁q耐 悶死
佢剪左差唔多成粒鐘 剪完去左買野飲 跟住又行街 跟住去埋佢屋企tim  去左佢屋企打左陣機
就悶悶地 我地就玩.........玩.........(啤) 賭錢 哈 好好玩 走個陣輸左幾十蚊 慘@@
番到屋企就換3同佢地游水 好好玩啊!      今日唔錯丫
聽日又去游水....



2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


做功課 @@ 信唔信? 愉快 分類: 未分類

今日朝早係屋企睇片 睇左d關於 賭  既野  周潤發好型下@@  哈
本來3:30諗住同人地去做功課 點知人地早左去 攪到我好趕好趕咁出門口 去到之後先知到唔記得左拎功課出泥做
去到露天既地方到做 幫人地做數學 好鬼難咩都唔記得曬 跟住有人話好熱 就走去m記 (冇計la 肥人怕熱 哈) 去到m記冇位
就走左大快活 去到又冇位頂 所以去左大家樂 去到冇咩位 個個食完野都唔走@@ 等左陣有人走左 就走埋去坐la 點知有人爭位 哈 笑死 好彩人地好心讓左比我地^^
坐低左佢地就走去買野食 我就做野 做做下有人坐左係我隔離好(令仔)@@ 跟住婷食食下飛左隻雞翼去人地到  勁樣衰 哈哈  跟住條友走左 我地就(計)續做野
點知做做下就變左傾計 我停曬手係到傾計 哈 好開心唷!!!  講左好耐下跟住凍得制走左 去左行街街 行到差唔多7點到就走 佢地去搭車 我就去左荃灣行(約左fd)
行左陣就走 番到屋企換3去游水 今日唔錯 幾好玩 有人冇泥到 唔洗飲水 呵呵
番到屋企就打呢舊野 一陣沖涼 訓覺@@   聽日想係屋企休息 真係好鬼累 @@  冇咩野唔好搵我@@

88



2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


去左玩標準艇 正!!! 分類: 未分類

今日6點幾起身 要8點半去到灣仔 去到岩岩好 但係仲未見到有車 所以就打比啊sir 點知......
架車8點15分就開左...."
跟住拿拿臨去搭車     去到遲左15分鐘到la    好彩唔係遲好多姐 ^^
上午本身都好地地既 但係食完飯之後 就落雨 成班就一齊汁番d野走去避雨 呢個時候天文台 出左雷暴 攪到冇得玩
去左沖涼  換3  走人  番到青衣同個fd去食kfc  好飽 @@
番到屋企就冇乜野做 仲未沖涼.....   唔打住  係咁先@@