琴日訓得唔係咁好 4點幾就起左身 起身唔想打機就睇左陣 (柯南) 幾好睇下 有成500幾集@@ 睇得個20幾集 慢慢睇
睇到8點幾 家姐要用電腦 比左佢用 跟住我就番去訓覺 訓啊訓 訓啊訓 訓都唔知醒 本來1點鐘要去到泳池既 點知......
我成12點幾先起身 拿拿林走去換3 汁野 約左杰係青衣地鐵站等 我地就飛去泳池 我地去到見到叉燒,on9丸同佢地個fd 跟住就 去搵班女
去到冇乜野... 都係因為大子樂冇泥la ^^ 去到都係走泥走去 行泥行去 周圍走 周圍行 @@ 過左好耐下 叉燒比人地強暴又強暴 分屍再分屍 哈. 傷者 有打鬥過既痕(積) 初步估計係比野獸襲擊 @@ 真慘.....
攪到叉燒佢地提早離場.... 跟住我,杰同班女仔 浸多陣水就走la 跟住去左葵芳食野 食完野啊斯同小草走先 得番我,杰同佢(唔知邊個呢) 諗住一齊去睇戲la 點知佢唔睇.... 得番我同啊杰睇 買完(飛)之後
仲有成粒鐘 先睇 就行左陣街 好開心 超開心 爆開心 行到咁上下 佢就去搭車 我同杰就去睇戲 未入場 啊杰就係咁話:我就係混血王子 真係頂.... 我一路睇 佢就一路講 哈哈 好攪笑
到左最重要既時刻 等咁耐都係等呢句 哈 石內卜終於講la:我就係混血王子 哈 跟住就好快做完 一走個陣就見到有車搭 好好運唷!! 好快就番到屋企 跟住食野 仲未沖涼tim@@
我去日要去camp la 好緊張啊!! 不過得個2日1夜.. 好快.... 講住咁多先
|