MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

我個名叫粉筆哥 認住我la
kui199546
暱稱: 粉筆仔!.!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左玩龍((舟)) 好正
調左位lo 正
今日冇番到學@@
今日好小人番啊!
好多人病啊@@
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 887
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


今日又留係屋企打機@@ 滿足 分類: 未分類

琴晚好開心唷!!  有人肯應番我@@
今日起身同平時一樣 食野同打機(識飛個隻@@)  都幾悶下  好彩下午軒哥陪我打機@@
解解悶  唔係就真係悶死.
夜晚食完飯之後去左游水  好鬼累啊
番到屋企又食野 呵呵 肥死lo
訓番個覺覺豬先@@
希望聽日唔好咁悶la



2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


個心有d唔舒服...... 不安 分類: 未分類

唉   心情唔好啊  有d不詳既感覺.....
琴日仲好開心下@@  講到1個話題 我講錯左d野... 攪到好唔開心.
今朝起身 就打機.  食完早餐之後就搵佢   搵極佢唔應我...
下午成日係屋企同軒哥打機
夜晚都唔開心   仲係唔肯應我.
心情唔多好.....



2009 年 7 月 18 日  星期六   颱風


悶爆@@ 鬱悶 分類: 未分類

今日朝冇街出 悶死!! 起身 刷牙洗臉  食早餐  打機   食午餐 再打機 再食晚餐 再打機 沖完涼 再打機跟住訓覺
哇 呢d日子  我就真係過唔到la 打機都打到悶死la
不過好彩今日下午要番童軍 先冇咁悶    一起身  照舊咁  刷牙洗臉  食早餐  打機  跟住食午餐
今日番童軍都幾好玩下  玩左好多野 不過唔記得曬 哈哈
番到屋企冇飯食喎... 煮左個杯(面)食@@
跟住又係打機同睇電視    哈  仲有人同我傾計tim 嘻
聽日本來要上堂  我睇呢個風都會攪到我冇得上架la 唉 
唔通聽日又要留係屋企悶??

 



2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


開心的1天 滿足 分類: 未分類

今日起身就好開心 因為可以去游水 同好多人    起左身d人個個都話睇埋電視先出@@   跟住就打住機等佢地
睇完之後就約左小例係地鐵站等  頂!!!!!去到之後等左佢成3個子先泥.     d人入曬泳池  入左去搵佢地
搵到佢地班友就係咁走 真係頂!!  好冇引 成日都走@@  追到又走   走完又走     去到都唔係游水係浸水@@
臨走之前同叉燒佢地游左一陣   跟住有人好似唔係好happy咁 番左更衣室 大家都以為走  所以成班人走左去換3
換完3佢地先叫我地出番去游o 曬lo    跟住佢地就換3出泥  去左荃灣食野 食完野行街街  好開心^^
跟走個陣塔錯車 頂!! 又要轉車先番到去  番到屋企坐左陣又去游水  唉  累死la
我上之想做既大計冇機會做到@@
總之今日就好開心la  哈哈
仲有我放左上次煮野食d相係相簿  上去睇睇la



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


原來比人放飛機咁悶 分類: 未分類

琴晚好好訓 今朝成12點先起身 一起就食lunch     食完就打機  打機打機同打機   打得多都悶  悶爆啊 唔想日日都係咁@@
好彩夜晚有fd陪我游水姐 唔係真係悶死番到屋企食野正!!!
聽日去游水    希望聽日唔好有人阻頭阻勢,壞我大計  嘻嘻