今日起身就好開心 因為可以去游水 同好多人 起左身d人個個都話睇埋電視先出@@ 跟住就打住機等佢地
睇完之後就約左小例係地鐵站等 頂!!!!!去到之後等左佢成3個子先泥. d人入曬泳池 入左去搵佢地
搵到佢地班友就係咁走 真係頂!! 好冇引 成日都走@@ 追到又走 走完又走 去到都唔係游水係浸水@@
臨走之前同叉燒佢地游左一陣 跟住有人好似唔係好happy咁 番左更衣室 大家都以為走 所以成班人走左去換3
換完3佢地先叫我地出番去游o 曬lo 跟住佢地就換3出泥 去左荃灣食野 食完野行街街 好開心^^
跟走個陣塔錯車 頂!! 又要轉車先番到去 番到屋企坐左陣又去游水 唉 累死la
我上之想做既大計冇機會做到@@
總之今日就好開心la 哈哈
仲有我放左上次煮野食d相係相簿 上去睇睇la |