今日十一點幾起身, 之後就去9龍灣同人做專題研習-0- 一去到佢屋企就見到....(吾講) 之後就食野,食完開始再專題研習T^T 做到6點幾T^T累死T口T 我fb同msn好似比人黑了\_/ 成日sd野比人- - sor>_<"
今日差D比個天嚇死-__-" 一出到去門口,見到個天灰晒,以為會落雨(我冇拎傘T^T) 今日要去老人院探老人家-__-|| 本來係每組探2個-3- 但係由於需求大於供給<<<禁到比我講到經濟XD 結果我地又要探多個T^......(閱讀全文)
今日又係7點起身...(日日刀係禁-3-就快頂吾順T^T好似番多2日又放假,ya!!!) 之後吾食早餐就走到上堂,我支水留抵係ct丫T口T 又餓又口渴,完全冇聽過丫sIr講野...sor-_-" 之後放lUnCh,同同學番屋企食<<<係吾係好乖呢=] 又係差D遲到,就快打完鍾先番到-___-|| 吾知點解打打下眼訓-_-"......(閱讀全文)
過了一個好悶既生日- -
今日7點30分吾知點解醒?- -可能係因為生日or平時慣早起
於是就起到汁定野同埋發白日夢, 到?十二點後,我已經準備好晒只等一個電話,點知冇得去- - 成個屋企冇晒人,個個都走晒,得番我一個T^T 吾知做咩好= =悶死我了,一個人係屋企過生日
今日又好遠見到同學,但等等就o吾見0.0 今個星期第2之喇T^T 唔通我估頭近???