今日差D遲大到T口T 早餐都冇得食T.T 等到下午又黎咁大雨... 只好返屋企先食= =|| 點知番到屋企先知屋企冇嘢好食T^T................餓死我喇\_/ help!!!!!!!!!!
呀!!! 堂堂都冇得訓T^T 仲有好多野要記T^T 唔係再屎但咁過*_* 認真=]...................................................................................................................................認真我就輸
好似好耐都冇打網誌= =:
唔得,唔可以三分鐘熱度,一定要打埋佢=〕 但唔知打咩好,都係唔打^^
【經濟日報專訊】「港童」(指受父母溺愛,不懂照顧自己的兒童)氾濫,學校亦感憂心,紛紛救亡。有小學直指這一代孩子「生存能力低」,明言入學面試會叮走「少爺兵」,並將用筷子、綁鞋帶等納入正規課程,將表現與成績掛鈎,又規定學生參加特訓營學摺被,令家長不敢再縱容子女「高分低能」。
執書包用筷子 屬常識科
今日係星期五,,又放假喇=] 今日宦係1.30分放=]放學就去同同學等朋友放學~~~ 點知4點幾等到5點幾都見唔到 原來佢3點30放學=]番到屋企喇\_/手機都唔開\_/ 雖然我地冇提早同佢講今日要出街... 但都係等你咗好耐T^......(閱讀全文)