尋日5點先訓 但7點幾就起身 但我一點都唔累 等林賢豪
點知佢咪起身 仲要係銘銘屋企訓緊 算啦 我預左佢起唔到
身嫁啦,意料之內,12點 去左北江買sx833既耳筒,跟住老婆打黎
我超想問佢 有無睇我日記呀 =.= 但我淆底無問到 跟住返到屋企
拎野 然後去9龍註冊 跟住落左車 我就同老婆告白左lu 5月6 要記低
都唔知點解會鍾意佢 但我真係好鍾意佢=.= 然後去註冊 註完炸炸臨走人
因為要同老婆傾電話呀 =.=v 然後塔車去石x尾 交帶 交完 塔西鐵番黎
見到個bb女超好愛 佢想過黎 met我 超好愛 i love her
番到屋企 9點鐘 同smion 打盟戰 超爽 出左3隊人都輸> < 唔鋸
今日超爆開心 雖然 塔左 成 4粒幾鐘車
p.s To: 老婆
好開心你唔後悔同我一齊
所以我會全心全意去愛你
雖然我唔擔保可以一世
但起馬最少開開心心過埋呢兩個月
你已經係我第2個夢想
我會好好珍惜你
唔會比人傷害你
包括令你唔開心個d人
老公字 |