今日出左荃灣西去翁子光間野到剪片,死人jack要我等佢咁耐,攪到去到既時
候要等,死爆爆仲係覺得自己好岩,算啦由得佢低能啦,到左butterfly
effect workshop(翁子光間野),到左! 遲左一步,比s.6 的人到左先,跟住唔等啦
翁子光話聽日叫古天樂黎幫我剪喎,咁我地就去左塔車啦,跟住我同jack就煥係發
番3E的精神,就係......邊行...邊....啦,落車,本身話去食pizza,好彩!個到多人,
無食到,唔洗我破費姐,跟住就提意去天慈食野,然後打波,跟住就打左比呀wing同小龍
打波無win過,傷心呀跟住我地去玩石春路,死鬼仔你好撚重呀,玩左陣
就回家睇商台頒獎啦,梗係要睇埋我最loveing既森美大哥啦,同埋院小儀啦,
哈哈,比我估中左第一位係夕陽無限好不過新人無鄧麗欣,仆街!
好啦,訓覺,聽日拍野,剪片,麻煩
|