今日好早起左身,跟住訓返,就訓著既時侯,比個電話嘈醒左,跟住再訓過,仆街!又有電話,
跟住唔訓lu,回想起,原來自己拍左好多短片,由開頭好失敗既<快樂的時光>,呢套係我第
1次拍既野,我個時係一個拍野又差,連剪片都唔識既小混蛋,第二套就係拎去比賽既<瘦身有價>
,但最後都係拍唔成,跟住就係電視台既末?amp;lt;生活小百科>拍左兩套,我開始寫埋場記,剪片
亦都大有進步,跟住我就同我家陣最好既拍擋jack,拍第5套<下白坭3部曲>,剪完之後,jack
話我剪得差,fuck!雖然jack就無咩腦,同吨@齊就好鬼激氣,食飯塔車要包囥?但我都好樂意
同吨@齊拍既,跟住落黎我就1次過拍哂兩套啦,就係IT既<音樂室>同媒體ACT既<戰爭與和平>
拍左套動畫呀我,原來動畫係最難拍,到左家陣我覺得最成它P剪得最令既就係<快樂過後>
呢套野連翁子光都話掂,WIN左去日本> < 希望第時我唔係拍短片 係拍電影啦
番番黎啦!玩電腦玩到8點幾,呀瑤話陪坉像?食完番上黎,打日記,沖涼,訓覺
聽日要再去剪片啦! |