2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


考試啦 分類: 未分類

好耐無寫日記啦。

今日考英文,仆街,望到份卷o哂咀,攪到我尋日搵左咁耐,原來溫個d同考個d唔同

死啦啦隊我驚我唔合格,我諗無咁好彩既,跟住考中文作文,呵呵,我諗我一定高分呀

跟住就考佛學,尋日掛住溫英文,無溫佛學,不過我成世衰好命,起馬撞岩左7/10呵呵

天要我行運,唔通我唔行咩,跟住放左,就去左荃灣西拎番套野,拎左番黎比miss

跟住就去左207同佢地玩cs,跟住比人趕走左,就去左補習lu

 

聽日數學要高份\ " /



2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


考試的一天 分類: 未分類

尋晚辛苦左5個鐘,終於剪完啦,我總共剪左12個鐘呀,呢獲唔win到真係對唔住自己啦

尋晚咁夜訓,但都唔係好累姐,簡直唔成問題啦

 

今日通話考口試,仆街,恰我唔識pth,我聰明答夠,唔成問題,跟住又有數學測驗,

不過測驗都可以問呀sir,都唔知咩世界黎既,班主任堂,我得10粒星星,我係咁求miss比多

20粒我,但我消左個缺點,點知衰左,佢正係肯比10粒我,跟住我就求埋呀sir,成功呀

呀sir話一陣加比我。

 

Good



2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


悶悶 分類: 未分類

今日好早起左身,跟住訓返,就訓著既時侯,比個電話嘈醒左,跟住再訓過,仆街!又有電話,

跟住唔訓lu,回想起,原來自己拍左好多短片,由開頭好失敗既<快樂的時光>,呢套係我第

1次拍既野,我個時係一個拍野又差,連剪片都唔識既小混蛋,第二套就係拎去比賽既<瘦身有價>

,但最後都係拍唔成,跟住就係電視台既末?amp;lt;生活小百科>拍左兩套,我開始寫埋場記,剪片

亦都大有進步,跟住我就同我家陣最好既拍擋jack,拍第5套<下白坭3部曲>,剪完之後,jack

話我剪得差,fuck!雖然jack就無咩腦,同吨@齊就好鬼激氣,食飯塔車要包囥?但我都好樂意

同吨@齊拍既,跟住落黎我就1次過拍哂兩套啦,就係IT既<音樂室>同媒體ACT既<戰爭與和平>

拍左套動畫呀我,原來動畫係最難拍,到左家陣我覺得最成它P剪得最令既就係<快樂過後>

呢套野連翁子光都話掂,WIN左去日本> < 希望第時我唔係拍短片 係拍電影啦

番番黎啦!玩電腦玩到8點幾,呀瑤話陪坉像?食完番上黎,打日記,沖涼,訓覺

聽日要再去剪片啦!



kuraki14
暱稱: kuraki
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-31
2009-03-31
2009-03-29
唉唉
明天打日記啦
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 112
今日人氣: 5
累積人氣: 5449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed