SOR...
我禁耐冇打BLOG,
系因為...
我實在太忙啦!!!
我都系吾講禁多廢話啦~~
我今日"
巧kai針牙™
因為"'
今日,
放學之後,
我地D中一生要留系學校(只系1D,1E班)**
我地更系吾系留堂啦"
我地系留系學校玩遊戲::::
仲話咩會增進友誼"
我地未上禮堂ge時候,
我同Candy施(仲有巧多人“吾G點打”)
一齊系飯堂食野,
施佢買左一隻雞〝畀〞,
由於,
佢攞住個雞〝畀〞當mi,
所以,
我地就叫隻雞〝畀〞做雞mi啦!!
到玩遊戲ge時候,
第一遊戲就系玩...
太悶..
吾講**
第二個系玩...
吾記得個名"
但系,
我記得點玩,
個玩就系,
要將一個3夾::
夾系3果度,
之後,
就要去攞1D班D人ge3夾,
施佢系度追住謝生,
系都要攞曬佢D夾"
我冇咩做!!
最後我地輸左:::
第三個遊戲系"
踏氣球"
就系最辛苦果個啦!!!
|