| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
| 正式上課 |
分類: 未分類 |
一上到課室
我已經習慣性發呆
一開頭,LS當,我今年唔係跟大LAM,
死得,學唔到野
小息,點知留左個銀包係1樓
好在拎得反~
跟住英文,幹,MISS HONG(唔知係唔係咁串)教我
不過可能因為咁我D英文程度會提升-V-
跟住biology,一D都唔明= =
最後果堂數學=_=
好在今年係MISS謝教我,
不過用英文,我一D都唔識-_-"
放學
諗住搵人食飯啦,點知MO佢地個個都唔見人
自己孤拎拎一個食T_T
2點反去學校開會
次次開會都勁開心,因為就算我講野好長篇大論佢地都會好專心聽
加埋開會有講有笑,勁好玩!THX,
開到5點幾,走人=_=
|
| 發表時間:2010-09-03 10:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|