今日再次同老豆老母出去屯門睇戲xD (十月圍城) 班友都ka!ka!地
保護個吾識既人(傻仔孫中山)個個死撚哂..套戲 好多魚/.\ 可以話系垃圾
leon.超型 .哈哈 佢個頭∼笑死我.好飄逸 去左屯門Ua度睇2點果場.
屯門D人..都好普通..D衫好普通..果然系普通人xD(好無聊)
睇戲之前去左食元綠 ..又系食果d野啦.巨峰提子果杯野.炸豆腐等等既例牌野

本來諗住買個書包嫁.但系睇完戲買埋送.老豆趕住走甘撚樣.唯有下次先同老母再黎睇過.
今日出去著左番學果對鞋^_^ 原來都吾錯∼∼但系便服日果壹日吾系幾想著.
怕比我話我無鞋著xD 番到黎系甘食豬go力..肥死拉 4xkg. 鳴/.\
好彩未到50.xD 忍住吾食熱氣野 .真辛苦.為左吾變暗倉怪..都系吾食
巧/.\矛野uP!u 閉. 記住c0mMenT哇

|