今日無番學...今日話去咩孫中山乜春野..之後我牙媽話我傷風未好..去睇醫生 滿hAppy的 話請日假xD 之後去左睇醫生..之後同黃炳去左行一陣(仲有d.吾打出黎xD心照)... 就番屋企啦...番到去 都系 食藥打機打機打機 眼訓 打機打機..沖涼...宜家等緊食飯////...\\\\