| |
|
|
| |
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| .訪 客 留 言 |
|
|
| |
|
就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你
︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽
還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果
︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽
失去的崩潰 我當年已經比你早一步體會
為了你 我反覆溫習這感覺
但是我 始終害怕 一不小心錯失機會
我就在你眼前 不只因為是青梅竹馬
愛曾經那麼美 就怕再一次被拒絕 | | |
 |
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 | |
| |
|
老婆係度一定愉快啦  | |
今日7點3起身
老婆覆左sms喎
打左俾佢,傾到咁上下返學
7:58分返到,飛車黨唷

聽D人廢up左陣去左3樓上geog
好野見到老婆呀我

做map reading...畫cross section,好丫~ 無無聊聊就兩堂
Billy...記住畫cross section係唔可以skatch嫁 XD
第一小息,同philip去食野
之後同珊珊上去
之後英文堂
listening test part A 之後 雪芳話oral practice
我同Amy 一group
好丫,唔駛咁悶
玩玩下咁又兩堂
2nd小息係咁E Hea下就冇埋,我收到好多紀念冊呀~ 寫寫寫寫寫 ~~
中文丫...講書囉,抄notes,冇啦
Lunch同老婆食~~食咩唔緊要既 ^^
之後reading period...我既私人MP3堂
econ堂唸住遲少少落去撞老婆呀
點知落到已經入淨幾個
dum呀dum呀dum呀!!!

econ堂做maths....抄肥ha D遲到罰抄
Maths堂做數囉...我鍾意~
落堂落去問老婆囉野
上黎中文test到4:35
飛奔落CA1打左D野佢
出去奮進等老婆
之後一齊行街街
番屋企
食完飯好無聊
今日10點老婆冇打黎...唔緊要 XD 我打啦~
oh o...沖緊涼...
之後傾計啦
傾到訓~~
早抖~
Psss : 聽日放學俾權叔留呀,
#%*#&$&@^

cheapo利攪到冇得同老婆行街街

| | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
| |
|
飄雨的情人節  | |
情人節快樂

起身返學,遲到 XD
唔緊要啦,有幾耐讀姐
bio堂...悶,不過幾快過
1st小息買左兩隻雞脾,我俾$100,佢找$37俾我
我問,雞脾$31.5一隻咁貴??
佢話我俾左$50佢
What the....?
佢話要點下數先,叫我小息完過去
之後見到老婆,開心

小息完唸住過去收數,佢又推第二個小息
同老婆一齊上去
中文堂默書....制霸 XD
好快又過左~
第二小息去收數,佢將D錢放左落個膠袋
我數...$57,又少左$30
你玩野嗎?我唔信咁耐時間都數錯咁多囉
算,我見到老婆唔同你講
食野....chat....上去
chem堂做pastpaper
一路MP3一路做,好快過左
lunch同老婆,match,奶翠,Sai 係大排檔食
叫左雞翼有薯條送,但冇野飲 >.< 玩死
又食遲左,去唔到bio
PE堂好快又過
放學唔記得去bio + Phy
同老婆行下咁啦

星期六補番~
夜晚...老婆電我...
傾到12點幾
早抖~
| | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 | |
| |
|
好多野開始失去時就會覺得痛心、可惜、不捨  | |
今日放假
8點半起左身,尋晚3點幾訓

打俾老婆,叫佢起身
我落左去食野,十一點幾出左黎
我地坐車....但又遲左落....去左旺角XX灣 XD
行左奧海城...食野
上車去第二度
又遲左落 XD
去左葵盛XD
行呀行...去左美孚 XD
老婆要返去lu...搵車撘
聽日仲有得行呀 ^^
....o....唔得呀...
以後都要4:30返去呀...
星期六都要好早返呀...
唉...不經不覺,見面機會愈黎愈少啦 好多野開始失去時就會覺得痛心、可惜、不捨
點解當初唔一齊做多D野去多D地方呢...
希望下次老婆考好D就唔駛咁早返屋企啦
好down中...
老婆要易D俾我搵到先得假...
夜晚做功課...maths聽日交呀
1點訓左....早抖~~ | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 | |
| |
|
扯平啦今日  | |
今日好累....一起身就12點半
好呀,冇人打過黎....正常啦我估
打機係消磨時間最佳方法~
打到2:15,老婆打黎
出到黎,老婆撞到人,我唔識...唔理...搞錯...佢地話苦朱古力唔好食 >.< 唔好抵毀我至愛美食呀
出左沙田...行行行行行 ~ 我問老婆鍾意D咩既呢...佢話唔知...我唸喎
老婆問我鍾意咩...我話唔知...佢話唔好唔知喎...二比零呀!! 射晒兩個波俾我
之後去左食野
5點半老婆上E42走左lu...去做咩唔想提呀我
唸起就想打人.
算你走得合時呀o靚仔
老婆都好乖,有打返俾我
夜晚電佢...呀唔係...佢電我...我電佢....佢再電返我
3點啦~ 早抖 | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| |
|
天殺的一天!  | |
今日放假,老婆家長日喎
我等電話...scan左上面d相相
1點幾,sms到...唔出得黎
傾電話傾左成個afternoon
我第一次見老婆發脾四...我唔敢再要你咩了...

嗯嗯,不錯好快又冇野啦,希望以後都好好地啦
食飯係屋企燒野食,好搞gag

8點幾沖沖下涼老婆打黎
mud咁arm呀~
真有我心呀...好乖
聽日老婆唔得閒...唔好提咩事啦..唔想記得

嗯嗯,星期一再去過啦~~ | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
| |
|
我又開始寫日記啦  | |
今日講真好痛苦
老早4點俾人搞醒
頭暈踩單車返學
暈...入medical room
沒事上課室,listening test
好,我忍你,見你係雪芳蛋糕
第一小息老婆唔出現,Depressive!
Geog堂係3B門口,我地班咁吵老婆都睇唔到我O.o
我認命.....疲勞轟炸左兩堂
Physics...又test ! 我*$^@#!*
放lunch...老婆出街唔陪我食lu..
冇mood唔食呀!
輔導...圍左個圈坐黎傾
幾好呀...但我真係好唔舒服
去hall...俾豬潤逼我講野...天啊
放學老婆好乖好準時等我 ^^ 錫番你下
果陣又覺得冇咁唔舒服啦喎
夜晚...打機+講電話+聽歌+睇電視
早抖~ | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| |
|
做問卷做上癮呀我  | |
1.幾多歲 : 18
2.手指邊隻最長: 廢話-.-中指囉
3.有冇蛀牙: 有
4.e+有冇邊度痛: 冇
5.用邊隻唇膏 : 我問人借的
6.有冇留指甲: 有
7.最可愛既底褲: 唔著果陣
8.有幾多對鞋: 9
9.有冇爭人錢: 冇
10.咩科最叻 : 英文
11.咩科最差: 中文
12.最中意邊個老師: 雪芳蛋糕
13.想做一d 冇可能做到既野:
14.尋日食左幾多餐 : 4
15.床上面有咩特別既野 : Kyo
16.屋企冇人會做d咩 : 瀨屎
17.近排有咩係爛左架 : Gag
18.用邊隻洗頭水: 棕楠美之選
19.壞習慣: 印腳
20.icq # : 119781506
21.屋企好多咩野 : 男人
22.想做男定女: 男
23.黑定白 : 黑
24.中意睇咩電視節目: 勁歌金曲
26.用4個字形容 william hung: 公共小丑
27.舊曆生日係 : 十二月十六
28.最想邊一日生日呢: 都係呢日
29.最想拎咩獎: 六合彩頭獎
30.返學定放假 : 返學望放假,放假望返學
31.最高: 葉景城
32.最肥: 清哥
33.最想打佢: 梁智傑
34.有事先搵你既: 希B
35.同你一齊放學: 廢話
36.背到幾多個friends既電話: 50幾個
37.同邊個講心事: 廢話
38.最有錢 : 香港政府
39.最曬命 : Billy
40.最好笑 : 豬潤D gag
41.最白痴 : Twins
42.佢只會嗌你全名: 冇禮貌既人
43.最悶 : 等人
44.最中意邊個friend個名: Kyo
45.知道得你最多秘密: 冇人
46.住得最高: 上左天堂果D
47.最疏遠: 女廁
48.識左最耐: 自己
49.邊個friend永遠冇心事既: 冇
50.你會當邊個係自己呀媽: 我老母
你最後做過的時侯
51.訓覺: 搭車
52.搭車: 今日
53.x街: 上個月
54.你打既電話:96860163
53.返學: 一月二十七日
54.大笑: 十幾年前
55.去人生日會: 上個月
56.去吉野家食野: 一月二十三日
57.食野同飲: 唔肚餓睇人食
58.買咩野: 唔記得
59.pat左咩野: 好多二氧化炭
60.msn / icq 同邊個講野:
問題
61.隔離屋姓咩: 周
62.平時較幾多個鬧鐘: 唔用
63.沖涼先定洗頭先: 洗頭
64.返學方法: 踩單車
65.呀媽鬧你既原因: 遲番屋企
66.你自由嗎: 一般
67.e+最想: 同老婆住
68.滿意e+ 既生活方式嗎: 唔滿意
69.滿意e+ 用緊既mouse嗎: 滿意
70.打中文定英文快: 英文
最愛的
71.髮型: 我發明果D
72.手指: 話鍾意中指係咪斬晒其他先 -.-
73.牌子: 社蕾絲
74.小動作: 啤人
75.著幾多條褲返學: 兩條
76.照鏡: 40分鐘
77.快歌定慢歌: 兩樣都arm
78.卡通人物: 得意/型果D
79.地方: 有你就得
80.訓覺方式: 戰爭模式
再來問題
81.初戀: 小六
82.返屋企第一樣做既野: 除鞋
83.著鞋右定左先: 左
84.最驚邊個: 閻羅王
85.口頭禪: 好好笑
86.講粗口嗎: 睇心情
87.成日遲到嗎: 恐怖...
88.最熟邊度: 男廁
89.聽左最耐既一隻歌: 生日歌
90.你的電腦好嗎: 好
91.發左個咩夢呀近排: 同老婆一齊
92.最sai時間既事: 訓覺
93.買野食既定義: 食左想食既野
94.最lor既一次: 我做咩都唔覺lor
95.身邊既人之中邊個最可愛: 珊
96.用一句形容你果班: 一般
97.電腦wallpaper: 日日換的
98.icq skin: 唔用
99.ie主頁: angelfire
100.e個問卷既評語: 好過冇啦
101.現在時間: 11:03
| | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|