kusumikyo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 
∞妳的手冷冷的,是不是讓你等了太久?抱緊我就算多一分鐘,都不要再讓你吹風〥
多D黎呀~

☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆
★愛是一種感覺, 即使痛苦也會覺得幸福 
   愛是一種體會, 即使心碎也會覺得甜蜜
   愛是一種經驗, 即使破碎也會覺得美麗
   喜歡跟愛是不一樣的~~
   喜歡是盪秋遷..可以自得其樂..不需要別人的回應
   愛是翹翹板.☆
☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆

 
  ★﹒.•/ ﹒. ★﹒.  ●    ● •. ﹒.• +﹒. .
﹒.• ﹒.★ ﹒ +  _/█\_/█\_ •. + ﹒.• ﹒.
    ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄√√ √√ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄


 

 
 
.我 的 資 料


暱稱: Kyo
性別: 男
國家: 香港
MORE...

好友連結

珊珊

TaMMy

MaTcH

嘉美媽媽

豬潤

何BB

嵐妹

 
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 

就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

失去的崩潰 我當年已經比你早一步體會
為了你 我反覆溫習這感覺
但是我 始終害怕 一不小心錯失機會
我就在你眼前 不只因為是青梅竹馬
愛曾經那麼美 就怕再一次被拒絕

2006 年 2 月 16 日  星期四  陰天
   
老婆係度一定愉快啦 開心

今日7點3起身

老婆覆左sms喎

打左俾佢,傾到咁上下返學

7:58分返到,飛車黨唷

聽D人廢up左陣去左3樓上geog

好野見到老婆呀我

做map reading...畫cross section,好丫~ 無無聊聊就兩堂

Billy...記住畫cross section係唔可以skatch嫁 XD

第一小息,同philip去食野

之後同珊珊上去

之後英文堂

listening test part A 之後 雪芳話oral practice

我同Amy 一group

好丫,唔駛咁悶

玩玩下咁又兩堂

2nd小息係咁E Hea下就冇埋,我收到好多紀念冊呀~ 寫寫寫寫寫 ~~

中文丫...講書囉,抄notes,冇啦

Lunch同老婆食~~食咩唔緊要既 ^^

之後reading period...我既私人MP3堂

econ堂唸住遲少少落去撞老婆呀

點知落到已經入淨幾個

dum呀dum呀dum呀!!!

econ堂做maths....抄肥ha D遲到罰抄

Maths堂做數囉...我鍾意~

落堂落去問老婆囉野

上黎中文test到4:35

飛奔落CA1打左D野佢

出去奮進等老婆

之後一齊行街街

番屋企

食完飯好無聊

今日10點老婆冇打黎...唔緊要 XD 我打啦~

oh o...沖緊涼...

之後傾計啦

傾到訓~~

早抖~

Psss : 聽日放學俾權叔留呀, #%*#&$&@^

           cheapo利攪到冇得同老婆行街街

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 14 日  星期二  雨天
   
飄雨的情人節 開心

情人節快樂

起身返學,遲到 XD

唔緊要啦,有幾耐讀姐

bio堂...悶,不過幾快過

1st小息買左兩隻雞脾,我俾$100,佢找$37俾我

我問,雞脾$31.5一隻咁貴??

佢話我俾左$50佢

What the....?

佢話要點下數先,叫我小息完過去

之後見到老婆,開心

小息完唸住過去收數,佢又推第二個小息

同老婆一齊上去

中文堂默書....制霸 XD

好快又過左~

第二小息去收數,佢將D錢放左落個膠袋

我數...$57,又少左$30

你玩野嗎?我唔信咁耐時間都數錯咁多囉

算,我見到老婆唔同你講

食野....chat....上去

chem堂做pastpaper

一路MP3一路做,好快過左

lunch同老婆,match,奶翠,Sai 係大排檔食

叫左雞翼有薯條送,但冇野飲 >.< 玩死

又食遲左,去唔到bio

PE堂好快又過

放學唔記得去bio + Phy

同老婆行下咁啦

星期六補番~

夜晚...老婆電我...

傾到12點幾

早抖~

 

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 13 日  星期一  晴天
   
好多野開始失去時就會覺得痛心、可惜、不捨 開心

今日放假

8點半起左身,尋晚3點幾訓

打俾老婆,叫佢起身

我落左去食野,十一點幾出左黎

我地坐車....但又遲左落....去左旺角XX灣 XD

行左奧海城...食野

上車去第二度

又遲左落 XD

去左葵盛XD

行呀行...去左美孚 XD

老婆要返去lu...搵車撘

聽日仲有得行呀 ^^

....o....唔得呀...

以後都要4:30返去呀...

星期六都要好早返呀...

唉...不經不覺,見面機會愈黎愈少啦

好多野開始失去時就會覺得痛心、可惜、不捨

點解當初唔一齊做多D野去多D地方呢...

希望下次老婆考好D就唔駛咁早返屋企啦

好down中...

老婆要易D俾我搵到先得假...

夜晚做功課...maths聽日交呀

1點訓左....早抖~~

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 12 日  星期日  晴天
   
扯平啦今日 不安

今日好累....一起身就12點半

好呀,冇人打過黎....正常啦我估

打機係消磨時間最佳方法~

打到2:15,老婆打黎

出到黎,老婆撞到人,我唔識...唔理...搞錯...佢地話苦朱古力唔好食 >.< 唔好抵毀我至愛美食呀

出左沙田...行行行行行 ~ 我問老婆鍾意D咩既呢...佢話唔知...我唸喎

老婆問我鍾意咩...我話唔知...佢話唔好唔知喎...二比零呀!! 射晒兩個波俾我

之後去左食野

5點半老婆上E42走左lu...去做咩唔想提呀我

唸起就想打人.

算你走得合時呀o靚仔

老婆都好乖,有打返俾我

夜晚電佢...呀唔係...佢電我...我電佢....佢再電返我

3點啦~ 早抖

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 11 日  星期六  晴天
   
天殺的一天! 不安

今日放假,老婆家長日喎

我等電話...scan左上面d相相

1點幾,sms到...唔出得黎

傾電話傾左成個afternoon

我第一次見老婆發脾四...我唔敢再要你咩了...

嗯嗯,不錯好快又冇野啦,希望以後都好好地啦

食飯係屋企燒野食,好搞gag

8點幾沖沖下涼老婆打黎

mud咁arm呀~

真有我心呀...好乖

聽日老婆唔得閒...唔好提咩事啦..唔想記得

嗯嗯,星期一再去過啦~~

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 10 日  星期五  晴天
   
我又開始寫日記啦 開心

今日講真好痛苦

老早4點俾人搞醒

頭暈踩單車返學

暈...入medical room

沒事上課室,listening test

好,我忍你,見你係雪芳蛋糕

第一小息老婆唔出現,Depressive!

Geog堂係3B門口,我地班咁吵老婆都睇唔到我O.o

我認命.....疲勞轟炸左兩堂

Physics...又test ! 我*$^@#!*

放lunch...老婆出街唔陪我食lu..

冇mood唔食呀!

輔導...圍左個圈坐黎傾

幾好呀...但我真係好唔舒服

去hall...俾豬潤逼我講野...天啊

放學老婆好乖好準時等我 ^^ 錫番你下

果陣又覺得冇咁唔舒服啦喎

夜晚...打機+講電話+聽歌+睇電視

早抖~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 6 日  星期一  晴天
   
就出去lu...做番份玩下先 開心
1.行天橋定隧道? 隧道
2.行斑馬線定紅綠燈? 紅綠燈
3.搭巴士定小巴? 巴士
4.搭火車定地鐵? 火車
5.咁輕鐵定叮叮? 叮叮
6.揹背囊定鈄揹袋? 鈄揹袋
7.要粗框定幼框眼鏡? 粗框
8.藍色原子筆定黑色原子筆? 黑色原子筆
9.用鉛筆定鉛芯筆? 鉛芯筆
10.手電要摺機定唔摺? 唔摺
11.大包裝tissue定細包裝? 細包裝
12. 曬駱駝要綠色定粉紅色? 粉紅色
13.做林曉峰定錢嘉樂? 是但一個都死,一個樣白痴,一個真係白痴
14.揀方力申定劉愷威? 劉愷威
15.要房祖明定成龍? 是但一個都死,一個咁樣衰,一個咁老
16.揀gayman定TB? 兩個都想打
17.Yumiko定Jade? Yumiko!
18.姚明定曾志偉? 曾志偉
19. 幫百佳定惠康賣廣告? 百佳
20. 咁萬寧定屈臣氏? 萬寧
21.有張自己既激大頭廣告,放響紅隧香港出口定九龍出口? 九龍出口
22.買baleno定blue star? baleno
23. bossini定giordano? bossini
24.行CWB定TST? CWB
25.唔食飯定唔訓覺? 唔訓覺
26.食雪糕定雪條? 雪糕
27.買短襪定船襪? 船襪
28.蔡依林定候佩岑[同Jay]? 蔡依林
29.Stephy定嬌[同方力申]? 嬌,屎忽鬼冇資格媾Stephy
30.做八兩金定馬蹄露? 是但一個我都會自殺
31.Roadshow d/l鈴聲官恩娜做定吳日言做? 吳日言,如果佢唔係東姑頭
32.Mickey定Minnie? Mickey
33.Pluto定Goofy? Pluto
34.森美定小儀? 森美
35.要乞兒頭定光頭? 乞兒頭
36.成面暗瘡定有一粒巨? 一粒巨生係屎忽
37.自己極肥矮定極高瘦? 極高瘦
38.開燈訓覺定熄燈訓覺? 熄燈訓覺
39.楂電單車定大大大貨車? 電單車
40.要7人車定普通私家車? 7人車
41.Now寬頻電視定extv[TVC果個]? Now寬頻電視
42.揀mix定外國人? mix
43.塔羅牌定風水? 兩樣都唔信
44.Gucci定LV? 我要cash
45.Paul Frank定Bathing Ape? 我要cash
46.Super Lover定Hysteric? 我要cash
47.食M記定KFC? KFC
48.7仔定OK? 睇下老婆揀邊間
49.新巴定城巴? 新巴
50.安安定佳佳? 兩隻我都分唔開
51.獅子定老虎? 老虎
52.耶穌定聖母? 豬男扒女 -.-
53.萬事如意定心想事成? 心想事成
54.做阿爺定阿公? 阿爺
55.飲diamond black定jolly shandy? diamond black
56.要土葬定火葬? 土葬
57.自己死先定老婆死先? 兩個都唔好死
58.病死定撞車? 病死
59.碌落山定跌落海? 碌落山
60.斷手定斷腳? 斷腳
61.睡覺流口水定扯鼻鼾? 流口水
62.聾左定啞左? 啞
63.屙定嘔? 嘔
64.睇劇集定電影? 電影
65.賭波定賭馬? 賭波
66.做男人上身女人下身定女人上身男人下身? 是但一樣我都會自殺
67.用real player定window media player? real player
68.用ICQ定MSN? 兩樣都用
69.寧願二萬個早到定二萬個遲到? 二十萬個遲到
70.揀Aaron定Leon? Aaron
71.吳彥祖定陳冠希? 吳彥祖
72.林家聰[12星]定羅貫峰? 兩個都冇興趣
73.林嘉欣定李嘉欣? 林嘉欣笑得太淫,李嘉欣太老
74.吳卓羲定陳建峰? 吳卓羲
75.蔡瀾定韓韜? 蔡瀾
76.姓陳定姓黃? 黃
77.入樹仁定珠海? 珠海
78.飲紅豆冰定菠蘿冰? 菠蘿冰
79.做情人定貓狗? 情人
80.食煙定飲酒? 飲酒
81.蒲bar定D? bar
82.食蝦餃定燒賣? 蝦餃
83.油炸鬼定牛利蘇? 我揀唔要暗瘡
84.食豬定牛? 牛
85.揀匯豐定恆生開a/c? 匯豐
86.要藍色校服定啡色校服? 藍色校服
87.8號風定黑色暴雨? 黑色暴雨,之後水浸又放假
88.steam定sauna? steam
89.neway定cali? neway
90.physical定cali? physical
91.住1樓定48樓? 1樓啦,別墅喎
92.叮噹定多啦A夢? 叮噹
93.番鹼定沐浴露? 沐浴露
94.長遮定縮骨遮? 長遮
95.食橙定柑? 橙
96.用Frontpage定Dreamwaver? Dreamwaver
97.至net小人類定放學ICU? 低B
98.聽903定997? 903
99.做定唔做呢個test? 都俾你厄左我做啦
100.自己個名叫[愛]好定[費]好? 費(姓李『你』)

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 6 日  星期一  晴天
   
每天問一問 開心

1. 你中文名好唔好聽? 幾型丫
2. 你英文名係邊個同你改? 自己
3. 你呢個電話號碼用左幾耐? 屋企三個月、手提兩星期
4. 你想唔想轉電話號碼? 暫時唔想住
5. 你幾耐換一次電話? 屋企一年,手提兩個月
6. 你個mp3有幾多首歌,你最鍾意邊一首? 50幾,濛
7. 你用緊咩電話繩? 唔用
8. 你有冇耳洞,仲想唔想啪? 曾經有、想穿番
9. 你留唔留指甲? 留
10. 你鍾唔鍾意自己個髮型? 型丫
11. 你而家戴緊咩飾物? 底褲
12. 你有冇化妝? 你會唔會化妝? 冇,死左之後會有人同我化
13. 你有冇近視?有冇戴眼鏡? 冇,冇
14. 你出街有d咩一定要帶? 老婆
15. 你有咩最近唔見左然後好唔開心? 錢
16. 你最近收到咩禮物? 衫衫
17. 你有咩最想要? 老婆
18. 你最近買左咩係用得最多錢? 唔記得
19. 有冇d咩想要但冇$買? 新電話
20. 想要d咩係有錢但買唔到? 老婆
21. 你拍過幾多次拖? 宜家第十次
22. 你初吻比左邊個? 小學個好靚既Miss
23. 你岩岩女朋友同你拍拖幾耐? 三個月
24. 你會唔會一腳踏兩船? 試過,但宜家唔會
25. 你會唔會搶人地女朋友? 會
26. 如果比人搶女朋友會點? 打佢
27. 你有冇邊一段戀情想返番轉頭? 冇
28. 咁你仲有冇同果個人聯絡? 七個有
29. 咁你地而家咩關係? 朋友
30. 佢有咩令你印象最深刻? 冇個咁既人
31. 有d咩地方你去過最鍾意? 女廁
32. 一個最有回憶既地方? 小學,我放棄自己本質既地方
33. 最鍾意邊個假期? 聖誕,因為放完仲有
34. 假期裡面有無邊一刻係最想留住? 平安夜摟住老婆果陣
35. 呢個假期有咩係你第一次見到? 一個幾靚仔既男仔拖住個絕世豬扒
36. 有咩係假期後令你改變? 珍惜眼前人
37. 有咩你假期前唔會做假期後變得會做? 功課
38. 咁呢個假期有無唔開心既時候? 激嬲左老婆
39. 問多你一次有冇d特別野你係未做過而呢個假期做左? 求婚
40. 你對上一次假期係幾時? 聖誕
41. 最鍾意咩玩具? 遊戲機
42. 而家想要d咩新野? 電話
43. 買得最貴既一件衫? 唔記得
44. 買得最貴既一對鞋? 唔記得
45. 買得最貴既一個袋? 社蕾絲
46. 有幾個多件tee? 唔明
47. 有幾多對converse? 唔明
48. 有幾多對波鞋? 四
49. 有幾多個袋? 十二
50. 最鍾意既牌子? 社蕾絲
51. 岩岩對上食左咩? 鐵板燒西冷牛扒
52. 對上拍過拖既女人? Kiwi
53. 岩岩打比邊個? 珊珊
54. 岩岩對上接邊個電話? 珊珊
55. 岩岩嚮icq/msn同邊個傾計? 簫芷侖
56. 岩岩send sms比邊個? 珊珊
57. 岩岩收邊個sms? 珊珊
58. 岩岩對上睇咩戲? 殺破狼
59. 岩岩聽首咩歌? 濛
60. 岩岩對上搭咩車番屋企? 巴士
61. 岩岩對上一次邊個上過你屋企? 珊珊
62. 岩岩對上一次邊個拖你手仔? 珊珊
63. 岩岩對上一次邊個同你影相? 珊珊
64. 岩岩對上一次同邊個傾long distance? Alex Ng
65. 岩岩對上一次暗戀既人? 講左出黎就係明戀啦
66. 岩岩對上一次講大話呃邊個? Miss
67. 講大話係因為咩事? 滿足自己
68. 岩岩對上一次發脾氣係因為邊個? 呀媽
69. 發脾氣係因為咩事? 佢收埋晒我D褲唔俾我出街
70. 岩岩對上一次喊係幾時? 十幾年前
71. 幾耐洗一次頭? 1-2日
72. 幾耐沖一次涼? 一日1-3次
73. 出門口要準備幾耐? 換衫10分鐘,set頭40分鐘
74. 幾耐洗一次牛仔褲? 睇心情
75. 收過花未? 我choi...
76. 送過花未? 送比邊個? 未有人打動到我送
77. 有冇比人批評過? 幾時? 佢話你咩? 有,番學,Miss話我gel得個頭太"行"番學
78. 有咩理想? 讀生化
79. 鍾意讀書定返工? 返工,如果朝9晚5人工又高
80. 內向定外向? 內向
81. 邊一個同你最老友? Philip
82. 邊個人你最掛住? 珊珊
83. 邊個朋友嚮外地? 好多喎...Alex,Kitty,Albert,Richard,Yumeh等等啦
84. 你電話save左幾多個電話no.? 9個
85. 你電話save左幾多個sms? 42
86. 邊個打得最多比你? 珊珊
87. 邊個send得最多sms比你?珊珊
88. 你想唔想換個新環境生活? 想
89. 你而家最想打比邊個? 珊珊
90. 最想去邊? 美國
91. 如果你而家大嗌,你會嗌d咩? 火觸呀!!!走呀!!!
92. 答上面問題時有冇講大話? 冇

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 5 日  星期日  晴天
   
做問卷做上癮呀我 開心

1.幾多歲 : 18
2.手指邊隻最長: 廢話-.-中指囉
3.有冇蛀牙: 有
4.e+有冇邊度痛: 冇
5.用邊隻唇膏 : 我問人借的
6.有冇留指甲: 有
7.最可愛既底褲: 唔著果陣
8.有幾多對鞋: 9
9.有冇爭人錢: 冇
10.咩科最叻 : 英文
11.咩科最差: 中文
12.最中意邊個老師: 雪芳蛋糕
13.想做一d 冇可能做到既野:
14.尋日食左幾多餐 : 4
15.床上面有咩特別既野 : Kyo
16.屋企冇人會做d咩 : 瀨屎
17.近排有咩係爛左架 : Gag
18.用邊隻洗頭水: 棕楠美之選
19.壞習慣: 印腳
20.icq # : 119781506
21.屋企好多咩野 : 男人
22.想做男定女: 男
23.黑定白 : 黑
24.中意睇咩電視節目: 勁歌金曲
26.用4個字形容 william hung: 公共小丑
27.舊曆生日係 : 十二月十六
28.最想邊一日生日呢: 都係呢日
29.最想拎咩獎: 六合彩頭獎
30.返學定放假 : 返學望放假,放假望返學
31.最高: 葉景城
32.最肥: 清哥
33.最想打佢: 梁智傑
34.有事先搵你既: 希B
35.同你一齊放學: 廢話
36.背到幾多個friends既電話: 50幾個
37.同邊個講心事: 廢話
38.最有錢 : 香港政府
39.最曬命 : Billy
40.最好笑 : 豬潤D gag
41.最白痴 : Twins
42.佢只會嗌你全名: 冇禮貌既人
43.最悶 : 等人
44.最中意邊個friend個名: Kyo
45.知道得你最多秘密: 冇人
46.住得最高: 上左天堂果D
47.最疏遠: 女廁
48.識左最耐: 自己
49.邊個friend永遠冇心事既: 冇
50.你會當邊個係自己呀媽: 我老母

你最後做過的時侯
51.訓覺: 搭車
52.搭車: 今日
53.x街: 上個月
54.你打既電話:96860163
53.返學: 一月二十七日
54.大笑: 十幾年前
55.去人生日會: 上個月
56.去吉野家食野: 一月二十三日
57.食野同飲: 唔肚餓睇人食
58.買咩野: 唔記得
59.pat左咩野: 好多二氧化炭
60.msn / icq 同邊個講野:

問題
61.隔離屋姓咩: 周
62.平時較幾多個鬧鐘: 唔用
63.沖涼先定洗頭先: 洗頭
64.返學方法: 踩單車
65.呀媽鬧你既原因: 遲番屋企
66.你自由嗎: 一般
67.e+最想: 同老婆住
68.滿意e+ 既生活方式嗎: 唔滿意
69.滿意e+ 用緊既mouse嗎: 滿意
70.打中文定英文快: 英文

最愛的
71.髮型: 我發明果D
72.手指: 話鍾意中指係咪斬晒其他先 -.-
73.牌子: 社蕾絲
74.小動作: 啤人
75.著幾多條褲返學: 兩條
76.照鏡: 40分鐘
77.快歌定慢歌: 兩樣都arm
78.卡通人物: 得意/型果D
79.地方: 有你就得
80.訓覺方式: 戰爭模式

再來問題
81.初戀: 小六
82.返屋企第一樣做既野: 除鞋
83.著鞋右定左先: 左
84.最驚邊個: 閻羅王
85.口頭禪: 好好笑
86.講粗口嗎: 睇心情
87.成日遲到嗎: 恐怖...
88.最熟邊度: 男廁
89.聽左最耐既一隻歌: 生日歌
90.你的電腦好嗎: 好
91.發左個咩夢呀近排: 同老婆一齊
92.最sai時間既事: 訓覺
93.買野食既定義: 食左想食既野
94.最lor既一次: 我做咩都唔覺lor
95.身邊既人之中邊個最可愛: 珊
96.用一句形容你果班: 一般
97.電腦wallpaper: 日日換的
98.icq skin: 唔用
99.ie主頁: angelfire
100.e個問卷既評語: 好過冇啦
101.現在時間: 11:03

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 4 日  星期六  晴天
   
賣大包啦,一日內俾你地知晒

1.現在時間? 21:05
2.現在地點? 屋企
3.現在聽緊? 還未-容祖兒
4.最喜愛月份? 7月
5.最討厭月份? 9月
6.最喜愛日期? 7月15日
7.最討厭日期? 9月1日
8.最想認識的人? 自己
9.最想應該一早認識的人? 珊珊
10.最想忘記的人? Kiwi
11.最喜愛電台? 冇話鍾意邊個
12.最討厭電台? 冇話討厭邊個
13.最喜愛DJ? 冇話鍾意邊個
14.最討厭DJ? 冇話討厭邊個
15.最想佢手羅最愛歡迎女歌星? Stephy
16.最想佢手羅最愛歡迎男歌星? Juno
17.最想佢手羅最愛歡迎組合? Solar
18.最常唱的歌? 舊生會
19.最喜愛樂壇04新人? e+ 06年啦大佬
20.最討厭樂壇04新人? e+ 06年啦大佬
21.最喜愛樂壇05新人? 側田
22.最討厭樂壇05新人? 樣衰又難聽果D
23.最愛04年的歌? e+ 06年啦大佬
24.最討厭04年的歌? e+ 06年啦大佬
25.最愛05年的歌? 濛
26.最討厭05年的歌? Twins果D
27.最愛合唱歌? 男子組
28.最討厭合唱歌? Twins果D
29.最愛兒歌? 唔鍾意聽兒歌
30.最討厭兒歌? 唔鍾意聽兒歌
31.最想唱給父母聽o既歌? 唔唱佢聽
32.最想唱給朋友聽o既歌? 友情歲月
33.最想唱給情人聽? 再說一次•我愛你
34.最想唱K但K房無得唱o既歌? 冇
35.生日時最想聽o既歌? 我鍾意果D
36.新年時最想聽o既歌? 我鍾意果D
37.聖誕時最想聽o既歌? 我鍾意果D
38.世界末日時最想聽o既歌? 仲有鬼心情聽歌咩 -.-凸
39.o黎緊會買誰的碟? Stephy!
40.最近邊隻碟送俾你都唔要? Twins果D
41.如果有專人作首歌俾你,你會揀邊個曲詞編監? 伍樂城|林夕|周國賢|周國賢
42.最喜愛曲詞編監組合? 伍樂城|林夕|周國賢|周國賢
43.最討厭曲詞編監組合? 黃偉文o也蕉啦
44.最期待曲詞編監組合? 伍樂城|林夕|周國賢|周國賢
45.最想睇MV? Stephy!
46.最好笑MV? 側田唱到面容扭曲個衰樣
47.最悶MV? Twins果D
48.最陽光MV? 冇意見
49.最黑暗MV? 冇意見
50.最意識不良MV? 王伊汶
51.最有關係的兩個MV? 風流、損友
52.最愛新聞報導員? 趙海珠
53.最討厭新聞報導員? 呂秉權
54.最喜愛雜誌? Yes
55.最討厭雜誌? 冇
56.最喜愛報紙? 唔係經濟、大公報就得
57.最討厭報紙? 經濟、大公報
58.最喜愛代言人? 冇意見
60.最討厭代言人? 冇意見
61.最喜愛包? 紅封包
62.最討厭包? 打包
63.最喜愛蛋糕? 芝士蛋糕
64.最討厭蛋糕? 栗子蛋糕
65.最喜愛糖水? 刨冰
66.最討厭糖水? 冇
67.最喜愛校長? 豬錦春(袁錦翰)循理校長
68.最討厭校長? 葉秀華
69.最喜愛交通工具? 巴士(奸笑)
70.最討厭交通工具? 火車地鐵
71.最喜愛公園? 侏羅紀公園
72.?最討厭公園? 單車公園
73.最喜愛跟誰合照? 珊珊
74.最討厭跟誰合照? 葉秀華
75.電腦最多誰的歌? Arvil Lavigne
76.電腦最多誰的相? Stephy
77.手電用緊咩鈴聲? 唔講
78.想轉邊首鈴聲? 濛
79.想用邊首鈴聲但市面上無得download ? 珊珊把聲
80.英文譯名(Wong Chun Man) or英文名(Kyo) ? 梗係Kyo啦
81.香港島or九龍or新界? 新界空氣好
82.kinder繽紛樂or m&m ? m&m
83.下晝卡通片 or深夜卡通片? 深夜卡通片
84.音樂潮or勁歌金曲? 勁歌金曲
85.歌or demo? 歌
86.連鎖店or特許經營? 特許經營
87.陸加俊or占? 冇意見
88.蔡輕麟 or奴? 冇意見
89.哨牙婆or朱薰? 冇意見
90.Silly Thing or EEG ? 冇意見
91.Ban Ban Music (謝安琪間唱片公司or BoomBeat (官恩娜間唱片公司) ? 冇意見
92.如果你可以話事,你會想幾時出世? 遲一年
93.如果你可以話事,你會揀讀邊間幼稚園? 佛教慈航
94.如果你可以話事,你會揀讀邊間小學? 循理
95.如果你可以話事,你會揀讀邊間中學? 沙崇
96.如果你可以話事,你會揀讀邊間大學? 港大
97.如果你可以話事,你會想開咩鋪頭? 銀行
98.copy from? http://www.xangascript.info/questionnaire18.php
99.haha~~~ o的問題係咪好無聊呢? 無聊到爆
100.而家幾點? 21:35

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »