kusumikyo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 
∞妳的手冷冷的,是不是讓你等了太久?抱緊我就算多一分鐘,都不要再讓你吹風〥
多D黎呀~

☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆
★愛是一種感覺, 即使痛苦也會覺得幸福 
   愛是一種體會, 即使心碎也會覺得甜蜜
   愛是一種經驗, 即使破碎也會覺得美麗
   喜歡跟愛是不一樣的~~
   喜歡是盪秋遷..可以自得其樂..不需要別人的回應
   愛是翹翹板.☆
☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆

 
  ★﹒.•/ ﹒. ★﹒.  ●    ● •. ﹒.• +﹒. .
﹒.• ﹒.★ ﹒ +  _/█\_/█\_ •. + ﹒.• ﹒.
    ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄√√ √√ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄


 

 
 
.我 的 資 料


暱稱: Kyo
性別: 男
國家: 香港
MORE...

好友連結

珊珊

TaMMy

MaTcH

嘉美媽媽

豬潤

何BB

嵐妹

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 

就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

失去的崩潰 我當年已經比你早一步體會
為了你 我反覆溫習這感覺
但是我 始終害怕 一不小心錯失機會
我就在你眼前 不只因為是青梅竹馬
愛曾經那麼美 就怕再一次被拒絕

2006 年 1 月 17 日  星期二  雨天
   
今天又是奮進天 無奈

唔想返學啦我!

返親都好似為左奮進咁

上堂一般...小息無聊...放學奮進... >.<

冇嫁啦我,咁就一世啦

miss鐘話我要奮到19號喎,咁姐唔駛玩啦

夠勁就奮到下星期5攪亂個party佢 -.-

新年假...頭三日又難過唷...慘慘慘!!!

好衰呀....奮進果陣俾miss wong叫我剪頭髮...

留左咁耐又要人剪....搞錯 >︵<

好多野擔心呀近排...

耶穌都救我唔到啦

聽日再講丫

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 15 日  星期日  晴天
   
哈哈...冇啦我今次

尋日掛住出去玩

夜晚去左呀麻度喎

今日打開書包...哈哈

min gud för oh varför inte rättvist döda mig?! (瑞典語 Oh my god why not just kill me?!)

math pastpaper...mathB...mathA...中作...Bio Ex....Geog MC 要做

好野...做唔晒又制霸~!

好啦我要加油了~~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 11 日  星期三  晴天
   
悲哀了... 不安

8點幾philip打黎喎

"喂,今朝番去綵排唷"

"下...?!唔係fa"

"係呀 9-11 全級"

"檸樂…我要去睇急症唷"

結果都係冇番到…死啦…我未見過份稿嫁,drama點算呢

嘩勁呀我,4個醫生睇我一個,榮幸!

好彩冇絕症~

囉藥呀...我成1742號籌 >.< 果陣輪到14XX....成300人先到我...囉命唷

聽日就番學了...我D功課呢...嘻嘻...聽日死梗啦今次...嗚嗚

好啦祝我好運啦~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 7 日  星期六  晴天
   
九龍一日遊呀 滿足

老早起身...浸左係缸熱水浸左粒幾鐘唔願起身...煲粥先

唔知跌左個電話落浴缸會點呢 XDDD

好唔願意離開缸水,出左去

旺角落左車,行左去油麻地,之後亂行

竟然到左新蒲岡,一條街竟然見到3間7仔兩間OK...睇黎開便利店真係好好搵 @@

沿路行落去...見到荷里活廣場喎,唸住對面馬路好近,原來係5條高速公路加半個山 -.-

算,我投降~

行左陣上車走人,咁又一日...人生苦短...『人生得意須盡歡,莫使金樽空對月!』

夜晚冇野做...msn搵人玩 ~ 旋轉泡泡球好玩呀

仲未開始做功課添...算啦,聽日既事聽日煩啦~

早抖~~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 6 日  星期五  陰天
   
混混orkork又一日 開心

今朝要geog test 5課呀....二百頁咁滯...好彩要洗傷口~~唔駛制霸 XD

下午四圍hea...hea到六點返左去

都係啦~ icq msn聽歌打機

咁就兩點...訓覺~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 4 日  星期三  晴天
   
補課天

老早起身,又洗傷口...去到o晒咀,條龍長過輪平安米

十點9先返到study group...十一點半放左,醒神

lunch見到一台人,冇野o既...人姐~ 掂行掂過啦~

下午Geog補課...遲左一粒鐘返...好悶過左兩粒鐘,好野放學

同人返左小學喎我...好野,大部份miss都講得出我全名,睇我幾出名丫~嘻嘻

我好唔鐘意係屋企...講個電話都好煩

好啦,就咁多啦~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 3 日  星期二  晴天
   
做人真係煩,殺左我啦 無奈

老早起身,洗傷口...一個人去

之後返去補課....補課.....之後都係補課

好,放左啦...返屋企悶左幾個鐘

聽日又係補課

咩世界呀呢個

唔打住啦...咩mood都冇晒

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 2 日  星期一  晴天
   
今天是另外一個好好玩的一天 開心

今日老早要去洗傷口~嗚嗚~不過有人好乖陪我去~好野 ^^ 又發晒痰呀...好痛...好痕!!

之後呢...又唔知去邊好啦...証明香港真係好細,遲D要去離島先掂 *.*

決定左啦! 去左大埔,原來果度冇野行架...搵到頭暈終於有野食啦...食咖哩雞亦飯,不過食完牙喇有豬扒...怪事要記低~!

之後我地向大埔投降,擺駕全灣!

好慘呀!!又夠鐘返屋企喇

哈哈,有人唔記得囉返個銀包 XDDDD

好野!! 8點都有得出黎,好開心(我好黑心呀 XD)

聽日又補課 >.< 唔制

唔打啦,睇戲~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 1 日  星期日  晴天
   
休息一天

尋日4點幾先訓得著

支力死!

反正冇訂去...休息一天啦

玩msn玩左一日,旋轉泡泡球好好玩嫁,信我丫

夜晚有頒獎睇呀!!JUNO有獎囉呀好野 ^^

三點lu...我終於肯訓

早抖~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 31 日  星期六  晴天
   
好好玩既一日 開心

今日天氣好好

今日好好玩呀,老早去左行街街,之後呢去左去韋哥道BBQ...鋤D...有好多人呀...Juno..carbon dioxide...楊XX...曾太啦...瘦仔啦....黃X新啦仲有幾個唔識~~嗯嗯...之後佢地打牌喎,下!!十點嫁拿?!我都係光榮徹退啦~~之後去左TST倒數喎,好不容易行近左海旁啦...不過差佬哥哥話多人得滯唔俾入海旁呀...慘慘,11點55分,D人唔行坐晒係度喎,我地都唔執輸企高D等睇野,唔知係咪有煙花睇呢~~之後靜左一陣,eeeee原來果邊倒完數啦...睇錯佢地,原來D人唔行坐晒係度真係坐黎托 >.< 嘩好多人開始走呀...我地要行快D啦唔係塞都塞死! 點知行到車站,得3個人上車! 玩死...韋哥又話食糖水...點知話叫我買野飲上去....好,我捨命陪獃子。坐左陣…我發覺好悶 :X 走人,行左陣,送人去火車站,之後慢慢行返返屋企,開心到訓唔著...企係窗口望下人,吹下風,沖涼,出返黎4點半,訓覺

如果時間永遠停止係今日就好啦

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |