|
|
|
番學 唉~~~ |
|
|
今朝訓訓下比老豆叫醒-.-
彈起身xd
勁多人走左囉t__________t
個班主任 .. 化妝化到 -____- ,,
0h my g0d ~x~!!!
今年教我地d老師好似好左d...-v-"
坐尾2 第一次 
勁悶囉番學 ._______.
聽日就上堂...
林仔教宗教呀-o-
放學 .. 陪殭屍+Shirley買書
跟住去朗豪坊買「比悲傷更悲傷的故事」ge飛-v-
跟住兜兜兜...先去西九陪Ly買枕頭...
買完上去睇人溜冰...
睇極都唔厭 但冇靚仔睇 xd
有條友勁似卡卡西-o-Vv
有條女狂啤我地-.-"
睇完就番屋企 番到去狂比老母屌囉 v__________v!!!
|
| 誕生時間:2009-09-01 09:03 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 534 | »
|