|
|
|
1E好賤 .\/.!! |
|
|
今日班際...
第一場女仔我地炒左1E 14分...
跟住比男仔追番哂 .____________.
1E D仔教D女攬住個波拖時間囉.\/.!!
好賤呀\_______________/***
咁夠膽下場打2b試下丫 ..
強哥好撚靚仔呀*VVVV*xd
輸左7分 /V\"
波都未打完就扮喊囉 博咩呀臭系 .v.
2B加油 打爆1E \OOOO/"
下定決心要學好籃球\3333/
來年繼續努力^___________^V
520快樂 /\/\*
|
| 誕生時間:2009-05-20 08:56 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 534 | »
|