|
|
|
幾日落黎ge感慨.... |
|
|
呢幾日發生ge野野吾係好多..
但感慨就好多...諗ge野都多左
有d人身邊永遠不缺伴侶...但學Shirley話
無論你身邊有幾多個都好...當你真正需要人陪ge時候...一個都冇`
咁又有咩用?
又有d人內裡同外表完全吾同...外表只係保護色
保護佢懦弱ge一面
所以..珍惜而家擁有ge野啦....
曾經為你感動過...如今憶起只剩下心痛`
對你有感覺又如何...只有你眼望我眼
那句話始終無法說出口...
|
| 誕生時間:2010-03-16 09:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 534 | »
|