拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2010 年 3 月 16 日  星期二

 

 

 

 
 
 
幾日落黎ge感慨.... 

 

                  

 
                                                                             

呢幾日發生ge野野吾係好多..

但感慨就好多...諗ge野都多左

 

有d人身邊永遠不缺伴侶...但學Shirley話

無論你身邊有幾多個都好...當你真正需要人陪ge時候...一個都冇`

咁又有咩用?

又有d人內裡同外表完全吾同...外表只係保護色

保護佢懦弱ge一面

所以..珍惜而家擁有ge野啦....

 

曾經為你感動過...如今憶起只剩下心痛`

 

對你有感覺又如何...只有你眼望我眼

那句話始終無法說出口...

                                                          
 
誕生時間:2010-03-16 09:59 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]