|
|
|
唱k~~ |
|
|
唱k去 xd
吾知點解就係鍾意唱k-.-"
唱唱下..
有人敲門 o_o..
「咯..咯.咯」
有條友打開左道門...問我地一吾一齊過佢地度唱..
彩佢都傻-3-
of cos say no .v.~
趕走左條on鳩仔之後就繼續唱..
唱到果首...唉~冇哂意義啦
以前聽左會心情好...而家聽只會心痛/_\
「認錯~~~~」xd
聽日要番學...sosad
番去坐夠一粒鐘走人
可以乜都吾講就最好.v.!!
|
| 誕生時間:2010-03-13 12:47 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 534 | »
|