拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2010 年 3 月 12 日  星期五

 

 

 

 
 
 
唱k~~ 

 

                  

 
                                                                             

唱k去 xd

吾知點解就係鍾意唱k-.-"

唱唱下..

有人敲門 o_o..

「咯..咯.咯」

有條友打開左道門...問我地一吾一齊過佢地度唱..

彩佢都傻-3-

of cos say no .v.~

趕走左條on鳩仔之後就繼續唱..

唱到果首...唉~冇哂意義啦

以前聽左會心情好...而家聽只會心痛/_\

「認錯~~~~」xd

 

聽日要番學...sosad

番去坐夠一粒鐘走人

可以乜都吾講就最好.v.!!

 

                                                          
 
誕生時間:2010-03-13 12:47 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]