|
|
|
心事? |
|
|
今日調位..
終於同番bb坐..
但坐得好前...好不滿.\/.
跟住上左2堂中文...
作左篇野叫心事.O.
我竟然真係寫左佢落去...都吾知點解會寫左-__-
或者佢真係我唯一 ge心事啦.3."
好熱呀...學校幾時先肯換季/_\?
成日話遲d又凍番...咁遲d又有冬天呀..係咪成世都吾洗換呀.v.?
|
| 誕生時間:2010-04-21 09:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 534 | »
|