放完假了..番左兩日學
已經覺得好攰.3."
d卷都派得七七八八..
暫時冇吾合格
但數學真係好吾掂...
咁落去遲早都吾合格v_v
琴日見完工之後 好擔心禮拜六點算- o -..
不過都係要比心機搵錢.v.!!