|
|
|
番工Day1+2 |
|
|
琴日TSA..
跟住就番工...企企企..好攰的說-3-
但d人都幾好人ge..
份工算正嫁喇-v-
放工之後狂買野..
大出血~3~
哈..超爽
Day2~
好早起身..
攪到我而家都分吾清星期日同星期一了.33.
又吾夠訓..
不過早左收工;)
今日少D客...又有人陪我傾計..
HEA好多^O^
|
| 誕生時間:2010-04-18 10:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 534 | »
|