|
|
|
番工+番學=攰到趴系度 |
|
|
琴晚早左訓...為左今日要番工~.~
點知都仲係好攰...
今日仲要上左3堂中文-o-
死哂-_-"
放學,即刻番屋企換衫..
我老母講到我好似果d隨便獻身ge人囉.\/.
攪到我遲左出門口..飛的去-__-Vv
企企企..由6點企到12點
聽到放工 成個鬆哂v3v
而家真係連坐都覺得珍貴~3~
番工好吾簡單的說.3.
據說殭屍番左一日KFC即刻就吾DO了!_!
而家成身都痛/__\
睇黎下個禮拜都冇幾多剩嫁喇t^t
|
| 誕生時間:2010-04-24 01:37 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 534 | »
|