拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2010 年 4 月 24 日  星期六

 

 

 

 
 
 
番工+番學=攰到趴系度 

 

                  

 
                                                                             

琴晚早左訓...為左今日要番工~.~

點知都仲係好攰...

今日仲要上左3堂中文-o-

死哂-_-"

放學,即刻番屋企換衫..

我老母講到我好似果d隨便獻身ge人囉.\/.

攪到我遲左出門口..飛的去-__-Vv

企企企..由6點企到12點

聽到放工  成個鬆哂v3v

而家真係連坐都覺得珍貴~3~

番工好吾簡單的說.3.

據說殭屍番左一日KFC即刻就吾DO了!_!

而家成身都痛/__\

睇黎下個禮拜都冇幾多剩嫁喇t^t

                                                          
 
誕生時間:2010-04-24 01:37 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]