|
|
|
辛苦哂 ~ xd |
|
|
終於都星期5喇 :v:
最難果d都算考哂...
之後果d輕鬆好多^O^
之前果幾日一番到屋企就訓覺...好正ava
好耐未試過訓晏覺 .O.
訓到食飯先起身...
雖然考試係幾辛苦...但我寧願考試都吾想上堂=0=
上堂簡直係浪費光陰-.-!!
好想快d 18號tOt~
仲有12日就生日LU~
|
| 誕生時間:2010-01-08 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 534 | »
|