|
|
|
上帝..求你比個天打風啦/v\~~ |
|
|
琴日同Shirley去唱k.3.
病左...唱得好難聽[至少我係咁覺得-.-]
跟住去食野-v-
食完諗住番屋企...落勁大雨
((( 望望望 , 望屎忽咩你-.-凸 )
呢兩日狂咳狂流鼻水...病了對吧-O-?
聽講好多人都病左.0.~~
齊齊豬流感 停課-v-xddddd
今日起身先得一號風球... 失望 
Lunch果陣3號風球*V*
希望聽日唔洗番學啦xvx..
|
| 誕生時間:2009-09-14 05:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 534 | »
|