交響情人夢!!!
又一大早出左去LU...去老公豬屋企... 睇CANDYRAIN....有少少失望LO... 無想像中咁好睇...我覺得第1,3個好睇D... 其他都5係好得...陪老公買完野再上番去... 等佢沖涼洗頭既期間...睇下幾點有戲睇... 之後就去我屋企LA..去百佳買餸餸... 上到去我整好餸餸就...嘿嘿嘿...>W< 6點幾煮飯仔...我有幫手煮架..不過真係好耐無下廚LA=.= 我發覺老公煮餸叻過我LA..哼...>< 食飽飽就洗碗...哈哈..我真係諗住自己洗架... 不過老公見我咁樣都係決定自己洗... 仲話我之後會5會係屋企5煮飯5做家務>< 咩WO...咁做人老婆點同做人個女呢... 係咪先..係屋企有阿媽做麻...>< 之後出MK睇戲...原本諗住睇機動部隊...點知有葉問WO... 老公豬話要睇葉問...好好睇>W< 一D悶場都無LO..5錯5錯... 睇完去糖水...之後反屋企ZZZZZLU...
三個月大快樂喔...老公豬
收工反屋企同媽咪食完野沖完涼洗頭就出去搵老公... 同佢反創興唱K LUNCH..食飽飽好眼瞓... 張D野推開晒ZZZZ>W< 瞓到3點幾醒左..仲好眼瞓LO∼∼∼>< 去左CAFE坐..原本諗住上11樓..點知去左10樓... 我明明記得自己按左11樓架...點知去左10樓LO..咩事喔=.= 之後去左潮特買手鏈...3個月禮物喔>W< 送老公反工之後陪YUKI買完野就走LU... 反屋企ZZZZ...瞓到10點幾出番MK等MAMA... 去創興5樓打邊爐...等埋家姐過尼..超飽飽... 食完買埋野比阿哥食就反去LU∼∼∼∼
願我倆可以 永遠地快樂於一起 這句話 露絲瑪莉 甜蜜地 秘密約會時 心裡湧起 如被世界捨棄 要愛誰 才能沒顧忌 擁抱著露絲瑪莉微笑 情談下去 還是個傳奇 *如果 她這樣動人 何以 不可以對她一見動心 就似本能 連提提名字也 覺得吸引 明知 不會是別人 才碰上面 就懂得跟她發生 愛就愛 哪管身份 吻就吻* 遇過太多對 怨侶 被撮合於一起 深愛像 露絲瑪莉 何時又要為手牽手 講對不起 迎著世界挑戰 兩個人如何獲勝利 擁抱著露絲瑪莉微笑 平凡伴侶 誰又經得起 Repeat* 如果 她這樣動人 何以 不可以對她一見動心 亂世佳人 連提提名字也 覺得相襯 明知不會是別人 無法拒絕 別管它多麼敏感 這樣愛 要怎麼忍 吻就吻
凡人尋覓快樂 閱讀唱歌購物玩樂 都不錯 但愛是極樂 事業無限勝利 同行無伴侶也乏味 池外有我 池內有你 兩人方可寫一個「囍」 * 贏盡全天下 難及床邊夜話 一生找到 一位倚靠 看黃昏回味似水年華 裙下來表白 我給你的愛不分早晚 新婚彩照 今天趕快拍 趁著好日 嫁我吧 可以嗎 望著無限宇宙 月亮留在天空不走 這月球 伴娘是地球 事業無限勝利 同行無伴侶也乏味 貧或富貴 仍是有你 繼續沖喜多一世紀 REPEAT* 誰立個誓詞 要專心一意 以戒指輕靠在你指尖 來日已白頭 我們也牽手 是情人也是摯友 我心裡的話 何用藏於地下 一生找到 一位倚靠 看黃昏回味似水年華 誠實來表白
今日放假假..4點幾起身出去陪老公剪頭髮... 居然見到阿傑阿賢佢地2兄弟wo... 係個到足足等老公搞左幾個鐘喔=.= 老公豬染金左個頭...好似耐吉個髮型喔=.= 之後落番mk...去旺中幫家姐買褲褲先.... 跟住交埋電話費...上潮特搵佢...比底野佢... 同老公豬行左上3樓買果個atm儲錢機... 用尼草我地d旅遊基金喔...哈哈...>w< 8點幾行過去廟街食煲仔飯...超多人lo... 加上我地又勁趕時間...10點半係創興等齊人... 就搭的的過寶勒巷玩lu... 飲到傻lo...咩事喔...得幾條人飲lo.. 最後都係得我老公豬阿海阿milk玩到尾lo... 跟住去左飲茶...間酒樓d客古古怪怪咁lo... 不過d野食幾好味既...>w< 之後叫左老公豬上尼我到瞓覺覺...廢事佢反工咁辛苦la... 分左半邊床比佢瞓lo...瞓死左..