交響情人夢!!!
大年初7lu...今日反hk... 朝早阿e佢地話出上下9買燒立... 我未瞓醒5想去...同阿婆一齊留係酒店.... 玩nds睇tv...等佢地反尼... 之後就汁好野搞退房...去食野la... 去東北人家食東北菜..好好味lo...今日終於可以好好食一餐la... 食完就搭的去搭大巴反hk lu... 等另1班到la..d位超舒服lo...又多闊落wo... 反到深圳都7點幾lu..好快咁過關la... 反到上水我5想行...去搭的士...哈哈 反到屋企即刻玩電腦...我好搞住你喔.... 7日無玩過la!!!!睇棒棒堂...好掛住阿本喔>< 好在電話主題係佢姐...哈哈...>w< d野放晒係到等阿媽洗...放好其他野就狂玩電腦lu...
今日大年初六la!!!原訂今日走既 不過最後決定留多1日..天日先反hk... 今日好番好多la∼∼∼>w< 朝早去左上下9行街la...去左m記食早餐 5好食既...hk既好食好多lo... 行行行...舅父同生生1人買左件嬲lo... 79蚊...超值喔!!!!哈哈.... 跟住又去皇上皇買燒立wo.... 之後搭的反酒店la...放底晒野先.... 係酒店間酒樓食野la... 到6e丈5舒服lu...下就去正佳廣場la 美蓮e5去...阿婆留埋係酒店la... 我地就去玩...去正佳7樓玩遊樂場lo.... 陪生生玩...佢玩左好多毛公仔反尼..哈哈 玩到5點到...就集合la... 去買冬甩比佢地食...之後搭的去粥城食粥.... 好好味...不過5夠食過頭...驚嘔... 點知都係好想嘔...反酒店zzzz z到11點幾起身嘔=.=嘔完即刻舒服晒.... z得好好tim=.=
今日係大年初五喔!!!! 朝早起身勁想嘔...好辛苦... 諗住去d早餐會好d..食星洲米la... 食左少少就5想食...食左少少粥.... 今日又勁凍wo...個人勁5辛苦... 反酒店la..分暖包...一上房即刻狂嘔.... 嘔番晒d早餐出尼...嘔完好好多la.. 落9樓落阿e佢地...食左2粒藥... 之後搭地鐵去黃大仙la...佢地要去拜神... 我係地堂落左2次車嘔左2次...好辛苦....>< 去到黃大仙個日好眼瞓...又想嘔wo... 衝去wc嘔左次...個人支力到死... 坐左係到等佢地拜完神反尼...好眼瞓... 最後頂5順...下就佢地去行街... 我同阿媽阿婆搭的反酒店zzzz 食粒藻就zzzla...z醒就食少少面再食藥再zzzz... 到阿e佢地反尼佢地就開木台la... 跟住佢地book左9點食飯... 我無去...係酒店zzzzz....z醒佢地反尼又開木台... 我就食左d包同飲杯柯華田...食藥... 再zzz...希望第2日會好番la∼∼∼∼
今日大年初四lu...最後一日跟團旅行la... 朝早係酒店食早餐la..跟住拎齊晒行季等上車la... 去多1個景點先...食廣州大學城... 環境好正lo...好有偶像劇feel喔!!!! 行完1輪...又上車準備去食最後一餐la... 係正佳廣場既自助餐...好正喔!!!! 食左超多野lo...又有勁多野飲wo∼∼∼∼ woo...d人狂飲紅酒...d甜品好正喔... 食左好多lo..又飲左d花茶...正... 跟住去拎番d行季la...等埋6e佢地落尼就走la.. 搭的的去酒店...去到又等房個d... 搞左1輪...分2層...我地同阿婆佢地住10樓... 好正喔間房...我同阿媽住套房...好正lo!!!! 嘩哈哈哈哈哈...各自放好晒野..坐左陣就出去la... 阿e佢地開木台la...我同3e,6e,6e丈,舅父出去行下 搵地方食飯同唱k la...去左訂蛋糕先... 之後決定去加州紅唱k..book左9點la... 跟住book7點食飯..佢話要早d wo... 因為今晚好爆...咁就book6點半la... 反到去叫d細既去沖涼洗頭先... 跟住落去食飯...食魚餐喔...麻麻地鐘意食lo... 食到8點到走lu...去拎蛋糕la... 之後上房唱k...d細路又霸住點歌... 點完又5唱=.=阻住晒....唱左幾首歌就去玩大話色... 教gogo玩la..又5識玩...狂輸...呃酒飲XDDDD 生生就同舅父玩牌7...大家各有各玩.... 跟住11點幾食蛋糕...玩到12點就反去lu... 好支力lo∼∼∼∼
今日大年初三la..第2日旅行... 7點起身...7點半落去食早餐...赤口... 又嘈架la...=.=d野食麻麻地... 今日去溫泉la..yeah!!!期待已久... 去到有個自助餐食la...垃圾到爆喔!!!! 食中餐...顛架!!!!我5滿意喔... 之後去浸溫泉la...d水5夠熱...又多人... 又5乾淨...我地浸完腳就走lo... 係出面大堂等上車.... 跟住就去食晚飯la...呢餐就正番la... 食泰國菜...好正喔!!!好好味.... 終於有餐係好食架la∼∼∼∼∼ 今日早d反酒店lu...10點幾出去搵宵夜食la... 都係去番尋晚個間到食...食完各自反去zzz 睇tv...哈哈....上到尼又係搞住睇tv....