很久很久沒有打日記了,重拾久遺的日記是為了把我的毛毛豬(我的mero,即是靠我打日記長大的生物)餵飽飽
我是好主人嗎? 算是吧,只是之前mero個系統壞壞地我打左日記佢都唔大,咁咪唔打lor.....
又唔係好得閑去日日理佢...
現在既然系統整返好,以後應該會密d打日記嫁la ....