Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
'°◆我的煩煩日記°*'﹏↓糖糖"°*' .|[]
〔['|█我愛你一萬__*,◇〝

 

        

 

kwan0627
暱稱: ﹒●°.傻君 ♀=]"
性別: 女
國家: 香港
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
煩"
決定放棄呢個板
唱k..
呢排勁黑仔..><
相相,,
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天

唱k..

今日同左呀芷同埋一個小學同學去唱k..

   點知,,去左k房好恐怖,,因為間k房好大呀,,我地得3個人,,點知佢比左十幾個人唱ga房我地,,比我地周圍走,,但今日天唱得唔係好開心,,因為個個小學同學佢好衰呀,,,首先佢又唱到爆"咪"..勁大聲,我同呀芷去做左好多動作叫佢唔好唱得咁咩..佢都唔知,,點知我地想兩個兩個唱一隻歌,,開頭我地未講呢d野,,就唔知邊個打邊個唱,,咪講好再叫個個小學同學走過去按重唱..點知佢就走去關左個隻歌,,妖佢,,咁我地講明邊個唱咩,,佢又無喇喇唱埋人地個份,,百痴,,又難聽喎,,妖,,今日都唔好玩,,仲記我個個小學同學佢唱d歌係到扮鄭希恰個d係到dacing,,我好想打佢,,仲有ga係佢成日唱咁大聲,,咁我同芷咪無唱囉,,佢把聲已經當我地把聲唔存在,,佢一見我地無唱,,佢就唔唱,,我地一唱佢就唱,,我地擺明無得唱喇,,

       點知就個陣已經想飛掉佢,,咁返屋企囉,,搞到我同芷無得一齊,,永遠都唔約佢出黎呀

刊登時間︰2006-05-13 11:41 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 +★. ×*THE AND〃★

              BY:






訪客留言 (返回 kwan0627 的日誌)


KAWAH* 於 2006-05-19 09:09 PM 發表:
halo*
 
  唉"估吾到你仲有寫日記啵*
  我已經冇咩點寫喇"
 
 
                 刀冇人黎*
 
      臭哂喇><"
          依家我黎幫你留言*^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]