|
|
|
2009 年 7 月 27 日 星期一
★20090727
唷;今日去左睇戲+溜冰._.v
今日晨早流流出左去;
好眼訓-,-
去睇冰河世紀wif瓜籽;
幾好睇幾好睇;超搞gag-__-xd`
又有3D喎;好正;>
睇完去左睇魔術._.
真系超勁a_a;仲以為眼花0.0
雞肉泥左佢就去t0ilet先;
跟住入到去先話泥m;
要我幫佢同人借m巾;好樣衰t_t
睇左壹陣去溜冰wif瓜籽and尐雞;
好耶;我終於識識地*v*
但系整到我隻腳甩皮;痛t_t
溜完系megabox行左陣再去telford到行._.
去人地d宜家傢俬到玩-,-
跟住就閃水..(!)
2009-07-27 06:40 PM |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 91 | »
|