|
|
|
2009 年 9 月 2 日 星期三
今日返左3堂還可以吧xd
壹早就自我介紹.幾大阿仲搞呢d-3-
搞左好嘟耐就上堂~_~
第壹堂IS就吾記得帶書-,-
好采IS大Law教刀吾系好惡;>
第壹堂就做w.s阿/_\
跟住就recess*v*
英文堂miz price教.吾錯._.
幾鐘意net teacher泥教xd
但系仍然好悶-x-
最後就中屎仲悶救命-_-
謝sir講野我確實好想訓教/口\
佢仲要教中文加中屎囉好攞命v_v
講完就放學/_\
放學去食野~_~
笑到仆街囉咩事xdd
食完同瓜瓜系樓下搞左好耐就返歸教教豬._.
2009-09-02 09:11 PM |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 91 | »
|