|
|
|
2009 年 9 月 1 日 星期二
新學年又到, 又要返學;o)
分班得4女4男系1E.囧
真系小到冇人有/_\
朝早約左瓜瓜+阿wing+yanyan壹齊返學.
佢地等車等左超耐我地等佢等左超耐囉-_-
等個時我地諗緊點收埋個電話(驚佢第壹日就check-3-)
我叫瓜瓜收個手機入鞋底佢真系做xd
吾知等到幾時就見佢地拉._.
返到學校就要入禮堂聽佢廢up;勁熱-/\-
聽左勁q勁就返課室v0v
本身跟number坐既話我系同阿wing坐咖;<
點知d位吾夠搞到要換個位.跟住格離個個又吾知乜水-_-
坐好哂就派野.倆個班主任刀吾系太衰既o3o
recess個陣就搵返d fd去玩._.
詹詹同鄭鄭簡直系虐待狂-_-v
玩完又入hall聽野-,-
不過好采今次有位坐吾系我會死;>
聽聽聽聽聽...(下刪壹仟字x_x)
放學閃去大家樂食野._.
食完坐左陣就返屋企;<
本身約好左返小學的-3-
但我真系好眼訓跟住訓左就冇去.
吾好意思阿下次返拉;<
p.s;多謝阿wing份生日禮物(k)
2009-09-01 06:47 PM |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 91 | »
|