|
|
|
2009 年 9 月 10 日 星期四
今日去游水.
好正喔._.
不過勁大風囉落水仲暖過上水x]
但系今日又要考多次游水試囉咩事-_-
我仲系吾識吸氣囉咩事-_-
今次好似游得好過上次a0a
好耶;拍拍拍xdd
考完仲要做10個呼吸攰到我冇氣;
上水又凍到嘔屎好慘慘v0v
游完就同鄭鄭阿wing去食m記.
食完返屋企(!)
甘q遠坐到返泥刀5點幾拉/_\
好攰去休息下先吾打拉xd
2009-09-10 05:58 PM |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 91 | »
|