|
|
|
2009 年 9 月 15 日 星期二
打8號好正阿._.
夜晚個風吹到砰砰聲;
個窗吹到就甩甘o_o"
又大雨喎;超嘈-3-
不過我壹上床就訓得著x]
今朝醒刀7點半;
有人腥sms振醒左我.話比我聽8號/v\
冇人叫我起身吼吼\3/+
要返學就死-,-
訓到10點幾比詹詹嘈醒左/_\
訓多陣訓到11點醒._.
好采今朝8號未落吾洗返學;>!
如果吾系今日就要上music堂/v\
2009-09-15 11:59 AM |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 91 | »
|