|
|
|
2009 年 9 月 25 日 星期五
今日swimming gala.
朝早飛的去觀塘泳池.超舒服/v\
落車銀包吾記得山埋.
飛哂d錢出泥;好糯-_-.
汁哂之後行去排隊:)
媽的.鬆手飛埋個校章出馬路\口/
冇拉.扔左10蚊出街/.\
排左好長好長隊.去到看台
搵個位坐.好多人阿-_-
遺言:好熱好悶好想死:'(
搞左勁耐先放-_-
放完去apm食野拍貼再去toilet影相-v-
影完系apm行泥行去.
見到有部汽水機好可愛.枝野飲啖會有冰出泥0v0
想整碎d冰所以鄭鄭狂搖佢.但開蓋d野會噴出泥-_-
去左toilet搞搞佢xd
搞好哂就走x]
2009-09-26 12:06 AM |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 91 | »
|