|
|
|
2009 年 10 月 10 日 星期六
尋日去左哈佬喂玩xd`
1行10人甘入去玩;3男7女好似系._.
入到去0540到;佢地玩左通靈實驗室先.
得壹個人玩我點刀吾入咖拉/_\
等班男仔+個女仔入去玩完就去左高街鬼屋._.
排隊個陣我幫瓜瓜部相機較閃光;點知比隻鬼嚇;糯哂-_-
入到去吾知點解企最後囉-_-v
系甘扯住渣沽同瓜瓜行/口\
系入邊其實我見吾到d野.系d人嗌我又嗌xd
跟住何紫晴仆低左;比人強行拉行十里xd
d鬼見到o哂咀;笑死我xd
玩完坐海洋列車上去;好無聊阿架野-_-
上到去就玩滑浪飛船.坐第1個見到d水飛上泥好正-0-
成個人濕哂-_- 由頭濕到落尾囉;
影完張相好kai;整左鎖匙扣xd
濕哂就去玩越礦飛車整返乾;羅偉樂叫得好好笑xd
好爽呢個-v-
玩完玩埋飛天千秋;放埋手fing泥fing去好爽
不過好無聊/.\
玩完去玩13號差館.個衰人羅偉樂又吾比我行先.
又系我企最尾-_-
我扯到佢隻手紅哂.吾關我事咖.
您吾比我行先搞到甘咖咋xd
玩完企埋壹邊食野;>
我食雪糕0nly-v-
食食下隻鬼泥問食咩阿;嚇到吾知邊個xd
玩海盜船離心力好勁;但我以經叫到叫吾到-v-
見到對面個靚仔fing到d頭髮飛起哂xd
玩完去冥通中心搵人;條路好多鬼
隻鬼好衰;拎個網笠住我-_-.
行行下鄭鄭仆左;好慘;流哂血/.\
玩完坐返海洋列車走;走個陣比隻鬼嚇到痴線-_-
返去好攰.隻腳好痛;<
2009-10-11 12:37 AM |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 91 | »
|