|
|
|
2009 年 12 月 21 日 星期一
2oo91218
朝早christmas party, 晨早入哂hall睇佢有咩做.
開頭條片堅系好笑 做完個台一開廉真系超靚/v\
跟住倆個mc就請左小麗出黎唱歌, 好鬼gag-v-
唱唱下走落黎行catwalk+埋個bg music即刻全場high哂xd
之後搵左個咩D-CREW黎rap 都吾知佢地系到up乜-,-
本身d人叫佢rap李千儀 點知rap錯左吳紀緩/v\
rap完一大輪請左超級巨星個鄺柏廉同林志程黎
林志程唱loving you 好鬼正 海豚音唱得堅好聽囉xd
個鄺柏廉唱自創歌 超級巨星有唱過但我吾記得叫咩名-v-
過得去甘拉 都算幾好聽既-v-
抽埋獎就完左 返課室搞party
謝sir同鄭sir買左好多pizza返黎 其他乜都冇-_-
跟住雞翼吾知系同學家長整定系買-_- 都吾好食既/_\
食完玩埋估歌仔就散band 我同鄭鄭抄埋hw a比miz liu先.
交左上去之後就去左megabox wif 瓜, 翠兒, 鄭鄭.
食m記跟住去左影貼紙相, 次次都系影個部機/v\
下次影下d新機先得\3/ 影完佢地畫緊個陣同瓜瓜去左夾公仔
夾到隻屎迪囉佢 吾鋸阿/_\
影完就閃左, 人地想去溜冰咖嘛../_\
2oo91219
同左鄭鄭去藍田:)
本身想去買衫但系行左好耐都冇買到-,-
最後買左隻屎迪比瓜瓜做x mas gift:$
仲比鄭鄭老屈左舊痴nds既野做gift:@
佢話我買比瓜瓜佢都要有要fair喎/~\
跟住就去左第2個商場行 入左去間文具鋪
見到有吹波波同鄭鄭一人買左一枝
4蚊雞但系好吹過系shun lee買個d囉 差1蚊質素差得遠咯:o
搵左個涼亭吹 有枝好似laba既野超好吹
我好鐘意個枝野(k) 下次要再買(k)
吹到人地成個涼亭都系波 吾好意思囉:p
吹左好耐就閃人:>
2009-12-21 01:51 PM |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 91 | »
|