|
|
|
2009 年 11 月 28 日 星期六
尋日sch.picnic去北澤涌郊野公園/_\
bbQ刀幾好笑既仲, 之後就開始悶悶地~_~
刀系比較鐘意上年全班1E壹齊玩多d*o*
前一日全部去b既壹齊買左野食個d野.
其實我同埋佢地壹齊去買刀吾知系到做咩-_-.
第2日去bbq出車.我地2e班最早去.好多爐v0v
c班同d班就最遲到-_-.最後刀系行左上去燒.
放棄左我同鄭鄭既倆個爐/.\
燒阿燒, 佢地壹路講d野刀勁gag-v-
食下又行下甘, 食左小小野就飽左orz.
食完走左落去搵大波彭<3
我想講佢個game真系吾知有咩好玩-v-
但好好笑xd
睇住阿yan打羽毛球既英姿堅系有風範, 讚030b
hea左好耐*3*
佢地話去萬宜水庫, 註:這水庫是全港之最wow!
勁遠路囉又曬囉-,-行左勁耐耐耐耐e_e
到左^田^ 佢d水超令囉;行到死刀抵阿xd
系個碌欄杆到坐, 好舒服~_~!
2點鐘到走返落去, 跑得sohigh!
壹到行壹到踢石仔xd(好似有d低能甘-,-)
返到去bbq個到岩岩夠鐘集合坐車走xd
上車就覺覺豬, 我feel到我系有訓著過既xd
但訓醒之後又覺得好似壹直刀冇訓過甘-v-
散左之後鄭鄭瓜瓜上左泥, 之後yanyan同翠兒走埋上泥.
睇完melody之後走左入房搞野xd
吾知幾點走左<3
2009-11-28 08:04 PM |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 91 | »
|