|
|
|
2010 年 2 月 11 日 星期四
呵呵呵 終於放假拉 超開心囉真系咩事xp
講好左話神火之賊第一日上就去睇xd
四點九同瓜瓜系樓下等 去apm睇wif沙沙
嘩 買左第一行 我就黎扒系到睇甘制
我真系第一次坐第一行睇戲-,-
不過一開始以經好嗨^_^ 個男主角靚仔到 冇著衫露兩點喎:$
個羊男好好笑 笑死我XD
睇左倆粒鐘都要系甘郁黎郁去 因為條頸好攰
套戲堅系正 攰啲都吾怕!
推薦您地去睇XD 爽歪歪._____.b
坐車返去個陣真系糯爆 仲笑到我傻
差啲以為我真系會笑死系車到XD
去到樓下都以經八點幾 所以打左個電話返屋企話九點先返
同瓜瓜系樓下hea 哈哈 笑死加嚇死v[]v
影左啲相 嘿嘿(3`
有條茄叫我poz ![]!
禁扁您-v-!
yeah3v3
兒童不宜XD
2010-02-11 10:21 PM |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »
|