|
|
|
2010 年 2 月 18 日 星期四
年初三 晏就出去側魚涌行 一直行同娜仔腥msg:$
行到甘上下 同屋企人去左睇第二次神火之賊:D
仍然系甘好睇 個男主角仲系甘型3v3
睇完坐車返去食元綠壽司 好味阿~[]~
食完返屋企打麻雀 輸左十幾銀 輸完去訓覺\0/!
,
年初四 去睇72家租客wif愛瓜 阿yan 倪包 潘忽忽:D
去食野之後去左玩冒險樂園xd
坐lift上去玩個陣有個人系出邊行過
冇拉拉對住格lift個人say hi 我地全部笑死哂XD
跟住玩到差吾多就去睇 勁好笑囉咩事-\/-
睇完瓜瓜陪我坐mtr閃人(k)
,
年初五 同思思一齊返去練單簧管*v*
放個陣同佢一齊坐小巴走 佢坐車頭我坐車尾
腥msg黎傾計-v- 落車之後買左啲野食就坐mtr走
夜晚去左食pizzahut 正(y)
跟住買左個野玩 話咩識生毛 遲啲生左poz相xd
,
覺得就黎放完假甘 假期我愛您:-*
2010-02-19 12:16 AM |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 91 | »
|