|
|
|
2010 年 1 月 25 日 星期一
尋日同yanyan打完羽毛球(;
見到隻狗仔超可愛 不過要系前跑黎跑去汁波好慘=_=
打到手軟就去左m記買麥旋風食-v-
好味 不過好凍 一到食一到談心♥
六點幾歸家:)
今日返到去派卷拉orz
一返去派IS先 幾驚炒阿 好采冇炒
總分63 算系甘拉系米先XD
派埋IH 好采50分岩岩好pass左 總分65XD
倆科驚既都冇事好開心!
派埋英文listening 57.5分阿好似
吾錯阿 高過翠兒以經好開心-v-
最後派中文 派左listening同reading
勁開心 listening17分XD reading41.5分-,-
目前仲未炒過 希望天日順順利利 中史除外=_=
FIGHTING YAUHIUKWAN*
2010-01-25 11:53 PM |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 91 | »
|