|
|
|
2010 年 1 月 14 日 星期四
唉考左幾日都覺得好攰拉orz.
鬼叫自己吾早啲溫咩 考得吾好唯有怪自己-_-v
★20100112
考中文阿呢日 吾算難既其實 系reading個part難\_/
後邊個啲其實都okay既 不過我未必會高分甘解XD
跟住就考作文 倆條題目都幾易 好快寫完
不過第一條我覺得離離地題 第二條睇返原來有啲格式寫錯左*_*
不過小小野吾會影響我既\_/...我諗XD
★20100113
考英文 考左writing先 佢有哂字比好易作-_-v
不過系驚tense錯左扣哂我分姐._.`
跟住先考reading vocab個part就做得哂 系驚錯哂*^*
其實個啲okay咖都 應該吾會好低分XD
比啲信心自己先-u-
★20100114
考IS 好鬼難-_-
尋日溫我溫書溫到成條死屍甘 冇哂力x_x
我淨系睇一次佢成本書都睇死我
點知佢出啲野我系記得有睇過 不過系未溫熟 忘記左-v-
算算算 反正大把人都吾識做 甘就吾會突顯我考得差haha.
0945放左 留低問ms liu數 以家都算系甘 應該識識地做
希望mth吾會肥 快啲幫我加油各位\口/
入黎過黎都要留邱曉筠加油\口/
2010-01-14 06:33 PM |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 91 | »
|