|
|
|
2010 年 1 月 20 日 星期三
hey yoyo`
勁開心囉終於考哂 快啲笑下先XD
★20100115
考math 我覺得自己系大成功!
因為系前一日先走左問missLiu點知明哂^_^
希望會高分 我好努力咖/_\!
★20100116/17
本身諗住好好甘溫下書 點知都系放棄左:-*
★20100118
考IH 我淨系記得佢好難 跟住咩都吾記得 都吾知個腦裝咩/_\
★20100119
考listening 中文先:)
得個小小時間真系吾夠時間做囉 不過要pass吾難XD
不過到時肥左就樣衰衰-^- 不過我都知吾會XD
之後放break 同班fd系到討論緊吾知咩 笑到我傻XD
我淨系記得話咩我會接住渣沽個頭過人世-_-..
考英文 講真份野系幾易 點解佢仲好似易過中文list..-3-
★20100120
終於到左恨之入骨既奪命中屎~_~
搞錯阿 洗吾洗甘難 八十分份野真系覺得三十分都冇囉-^-
考完去考中文oral 好采抽吾到外星人黎講 吾系死得-_-
考完落左去canteen幫瓜瓜手抄野^_^!
要質素高就效率低 質素低效率就會高 我選擇後者-v-
抄到我隻手指手指神經斷裂內出血囉 冇拉我隻手指廢左拉/_\
返到屋企relax relax(k)
多謝您睇哂成篇野 愛死您(k)
2010-01-20 04:18 PM |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 91 | »
|